Lämpöhuovan (heitetään töpseli seinään ja sit lämpiää)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757182:Mitäs ite sait?
Pieniä uunivuokia
suuuklaata
herkkukorin
korurasian ja viiskymppisen
VILLASUKAT!! :heart:
ihanan tuoksusia kylpyjuttuja
Lämpöhuovan (heitetään töpseli seinään ja sit lämpiää)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757182:Mitäs ite sait?
Ehkä sitä paheksuttais tuolla "isolla puolella" :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757124:Tiedän kyllä ja mieluusti menivät mummolaan, niin en mä viitti potea huonoa omaatuntoa, vähiin jää ne hetket, että saatais viettää aikaa kahdenkesken ilman lapsia...
Mä sain litrasen kossupullon, monopol konjakkia, suolakivilampun, sukkia, suklaata ja tälläsen glögipullonLämpöhuovan (heitetään töpseli seinään ja sit lämpiää)
Pieniä uunivuokia
suuuklaata
herkkukorin
korurasian ja viiskymppisen
VILLASUKAT!! :heart:
ihanan tuoksusia kylpyjuttuja
Siinähän se.. Ajeltii eile 150km, käytii äidillä ja anopilla, lapset sai lahjoja ihan tarpeeks. Uusia pelejä ja leluja vaikka ja kuinka paljon. Noo toivottuja oli ja kaikesta tykkäsivätMites joulu sujui?
Täällä muksut sai niin käsittämättömän määrän tavaraa että hoohhoi taas... :snotty:
Suattaapi ollaEhkä sitä paheksuttais tuolla "isolla puolella" :xmas:
Itse tykkään enemmän sellaisesta lumentyöntimestä mikä lie nimeltään.Onks sulla lumikolaa? jos vaikka lumitöihin menisit
ShhhAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757221:Suattaapi olla
Ollaan ihan hiljaa vaan, ei ne kuule meitäShhh
Aha.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757152:Vihaan lunta ja lumitöitä
No tuo ei varmaan ole kivaa : /Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757165:Mun lumikiintiö on tullu täyteen tapeltuani joka vitun talvi rakennustyömailla lunta, jäätä ja pakkasta vastaan päivittäin talvisin
Älä kuitenkaan polta kalpeaa nahkaasi siellä sittenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757173:Eläkepäiville vetäydyn afrikkaan savimajaan
minä jaksaisinÄäh, ei jaksa nyt ees paneksua ketään..lapset vuoronperään tappelevat ja sit kohta leikkivätkin niin sopuisina..outoja muksuja..selvästi isäänsä tulleet, onneks ovat muuten terveitä
Paneksun sua... :stick:minä jaksaisin
:O Ota tästä nyt sitten selvää...kyllä mä jaksaisin..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757297:Paneksun sua... :stick:
Eiks naisil ollu aina lupa muuttaa mielipidettä?:O Ota tästä nyt sitten selvää...kyllä mä jaksaisin..
Ei niinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757248:Ollaan ihan hiljaa vaan, ei ne kuule meitä
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757343::xmas:
Olitteko te kiltisti joulun? Joko saa ottaa pari lasia viiniä?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27757347::kiss:
Ai on vai,miksei kukaan oo kertonut mulle mitään...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757336:Eiks naisil ollu aina lupa muuttaa mielipidettä?
Tietty saa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757375:Olitteko te kiltisti joulun? Joko saa ottaa pari lasia viiniä?
Nyt tiedät.. Naisilla on lupa muuttaa mielipidettään, vaikka minuutin välein.. :xmas:Ai on vai,miksei kukaan oo kertonut mulle mitään...
Olin kiltisti nauttineena alkoholijuomiaAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27757375:Olitteko te kiltisti joulun? Joko saa ottaa pari lasia viiniä?
Harmi kun ei oo sitä miestä nyt,ei siinä oo mitään järkee et itelleni muutan mielipidettä kokoajan.paljon kivamp olis kiusat miestä tuolleenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27757385:Nyt tiedät.. Naisilla on lupa muuttaa mielipidettään, vaikka minuutin välein.. :xmas: