The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta mussukat! :kiss:

Mä heräsin ennen lapsia, kerrankin.. Johtunee kyllä siitä, kun tipuin sängystä :D Aattelin sitte ku katoin kelloa, että nousempa ylös. Laitoin riisipuuron uuniin (kyllä, olen laiska äiti, enkä jaksa keittää sitä, ku se palaa aina pohjaan...) nyt nautin aamukahvia, tässä ihanasassa hiljasuudessa, joka ei varmaan enää kauaa kestä..

Rauhallista joulua kaikille! :heart:
 
Alastulolla oli mukava herätys :)
Sopi hyvin nikkiisi tuollainen herätys :LOL:

Rauhallista joulua :heart:
Juu aika osuva oli. :D Yleensä kyl huomaan, että oon liian reunassa ja siirryn, mut nyt en tajunnu, ku tyynyki oli siirtyny ihan reunalle, yritin siinä sitte kääntyä ja löysin itseni lattialta... :LOL:

Noo saimpahan juoda rauhassa kupillisen kahvia ja tehtyä puuron valmiiksi, että lapset saivat sitä aamupalaksi :)

Rauhallista joulua sullekin :heart: :kiss:

Mä lähden metsästämään jotain kaunista päällepuettavaa ja sitte pikkuhiljaa pakkailemaan autoa :)
 
Huomenia ihanaiset :kiss:!

Ulkona näyttää olevan nuoren miehen nuoskakeli, vaan -14 astetta. Ja meillä koristellaan kilvan joulukuusta ja katsellaan/kuunnellaan Joulupukin kuumaalinjaa... Itse yritän herätellä lämpimän kaakaon voimin koneistoa liikenteeseen - kolme tuntia unta takana mutta tulipahan valmista :D!

Oikein ihanan lämmintä, tunnelmallista Joulua kaikille :heart:!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä