The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Vähän sama.. ei muakaan ne kalorit haittaa sit ku alla on pari lasia vinkkua (tai pullo skumppaa..)

Annan vaihdossa komean ja rikkaan (aivan saatanan pihin) miehen, mut tiskaaminen ja kalsareiden pyykkikoriin saaminen on suuri haaste. Hyvää kanawokkia ja sushia se tekee!
No toi osaa tehdä järjettömän hyvää ruskeakastiketta, muuten sen keittiössä oleminen on sitä luokkaa että... (meidän keskustelu miehen ollessa 23-vuotias)

- Voinko mä rakas auttaa sua sen ruuan kanssa?
- Joo, sä voisit kuullottaa sipulia.
- Okei. Siis... Tehdä mitä?
- Kuullottaa sipulia.
- Eli mitä..? Mitä se tarkottaa?

:D

Tässä on tinkelle päänvaivaa kun joutuu miettimään kumman miehen haluaa vaihtaa Baileysiin :LOL:

kyllä se kuitenkin oppi kuullottamaan sen sipulin
 
No ruokaa olis hyvä osata tehä mut ei haittaa jos ei osaaa,kunhan osaa ees kastikkeen tehä.

pyykit pitäs osata kyl laittaa pyykkikoriin ja tiskata jos ei ole konetta ja sushista en tykkää,kanawokiki kyl menee eli summa summarium taidan antaa baileysin kahvikirahville:D
 
Professional Griefer
Mutta hei, saanko antaa ton lapsen samalla vaikka viikoksi? Kun enhän mä nyt sen kanssa voi vielä 16,5 vuoteen ryypätä!
Anna se meille hoitoon vinkkupulloa vastaan :D
Lupaan, että mies on loistava lasten kanssa.. sillä on sentään 10v nuorempi sisko, mulla on vaan 2v nuorempi veli, jota on tullu lähinnä käytettyä nyrkkeilysäkkinä ja blametakerina :D

Mies siis on vähän ulalla ja sekasin näistä tulevista häävalmisteluista, mut lapsia se kyl haluu niinku just nyt..
 
kahvikirahvi
Anna se meille hoitoon vinkkupulloa vastaan :D
Lupaan, että mies on loistava lasten kanssa.. sillä on sentään 10v nuorempi sisko, mulla on vaan 2v nuorempi veli, jota on tullu lähinnä käytettyä nyrkkeilysäkkinä ja blametakerina :D

Mies siis on vähän ulalla ja sekasin näistä tulevista häävalmisteluista, mut lapsia se kyl haluu niinku just nyt..
Vinkkua ja baileysiä.. Sounds like a plan! Mut eihän ne riitä viikoks, tarviikohan mun nostaa panoksia :eek: Multa loppuu perhe kesken!!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä