Tervetuloa uusille plussanneille ja ketjuun liittyneille! On meitä kyllä monenkirjava sakki: ydinperheitä, uusioperheitä, nuoria ja vähän vanhempia, "vahinkovauvaa" odottavia ja pitkään raskautta jyystäneitä. Mutta kaikki kuitenkin samassa, ihanassa jamassa: elovauva tulossa! :heart:
Sukupuolesta: silloin kun keväällä 2008 alettiin toista lasta toivomaan, oikein yrittämällä yritin tehdä tyttöä, yhdyntää ajoittamalla reilusti ennen ovista. Noh, sitten kun vuodet vieri ja keskenmenot itkin, niin nyt lopulta hoitoihin omaisuuden upottaneena on IHAN SAMA, kumpi sieltä tulee, kunhan tulisi ja olisi elävä! Ja toivottavasti on jompaa kumpaa sukupuolta
Kertomisesta: en ole kertonut muille kuin siskolle, mies on tosi tarkka näistä kertomisista, ja toivoo että kerrotaan muille vasta sen np-ultran jälkeen. Anopille olisi ihana kertoa aiemmin, hänelle kun tämä meidän esikko on ainoa lapsenlapsi ja hän on todella lapsirakas ihminen. Luulen, että hänkin on salaa surrut "sekundääristä lapsenlapsettomuuttaan"!
Mulla on tänään ollut niin kumma olo, että piti ihan mennä neuvolaan ex tempore katsomaan olisiko neuvolatäti paikalla, jos hän mittaisi verenpaineen. Mulla se kun välillä on ihan tosi matala. Siellähän hän oli huoneessaan ja pystyi ottamaan mut hetkeksi sisään! Mukava ihminen oli, mulle merkitsee paljon mua hoitavan terkkarin tai lääkärin persoona. Mut anyway, paineet oli normaalit, mutta tajuttiin että mähän lopetin toissapäivänä mun mielialalääkityksen (paniikkihäiriöön), ja luki netistä juuri samoja "vieroitusoireita" kun mulla on! Eli huimausta, pistelyä ja aistihäiriöitä. Helpotti kyllä kovasti tuo tieto, ja eiköhän oireetkin häviä pian.
Ihanaa joulunodotusta kaikille!
UniUnna ja Murunen 7+6