The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Minä keksisin montakin asiaa, aihepiiri on vaan suppea. Mutta taidan mennä tiskailemaan tuonne niin pysyy kaulinkin laatikossa :D
Tuu meille tiskaan samalla. Mää taidan mennä suihkuun nyt, ja yrittää ehkä siivota vähän.

Heippa :wave:

ihme porukkaa täällä muuten, kun on ensin ihan hiljaa puhumatta mitään, sittenkun toiset luulee olevansa kaksin niin johan sieltä ilmestyyki niitä sankareita

• Tykkää
Reactions: kepsis
Sangria
Minä tulin takasin :) Suihkussa vain kävin nakuilemassa, ja paketoin yhden lahjanki. Huomenna tarvis vielä isovanhemmille ja miehelle hakea jotain, sitten olis lahjakaappi täynnä ja tili tyhjä :D Ainiin, ja itsellenikin ostan joululahjan.
Mull onkin kiva homma edessä, pikkusen paketoitavaa :D päädyn varmaan itekki johonki pakettiin lopulta :LOL:

Mies soitti et on tulossa hakemaan :O:O:O

IhanaValo
Huoh, turhan hankalaa koittaa etsiä lapsille joulujuhlavaatetta, kaapista. Esikko varsinkin on ongelma kun se on sen verran isokokoinen ja kasvaa koko ajan lisää..ei sillä oo mitään nättii mekkoo, kun ei se normaalistikaan pidä.

Nuorempi taas on semmonen prinsessa että tulee valinnanvaikeus minkä mekoistaan laittais..

Ja omaan vaatekomerooni en uskalla ees vilkasta:kieh: sielt löydy mitään kuitenkaan..

kahvikirahvi
Mull onkin kiva homma edessä, pikkusen paketoitavaa :D päädyn varmaan itekki johonki pakettiin lopulta :LOL:

Mies soitti et on tulossa hakemaan :O:O:O
Mä oon onneks paketoinu sitä mukaan kun oon lahjoja ostellu, niin ainakin jotain oon tajunnu tehdä oikein :LOL: Tosin muksulle on liikaa lahjoja, en taas ajatellu että sillä on kahdet isoisovanhemmat, neljät isovanhemmat, 8 tätiä/setää/enoa ja kummit :ashamed: Toivottavasti ei tuu leluja kauheesti...

Heipsistä mussukat! :kiss:

Taas olis yks työpäivä lusittu ja iltapäiväkahvit kupissa :)

kahvikirahvi, mulla oli tollanen luuri, mut valkosena, tai siis on se tuolla kaapissa vieläkin. Kyl se ihan peruspuhelimena menee ja pääsee sillä naamakirjaankin käymään, ite tykkäsin kyllä, ainut et kamera siinä on aika huono, mut muuten kyllä hyvä puhelin :) Nyt ostin uuden nii tuo sai mennä kaappiin odotteleen, josko sitä vaikka joku vielä joskus tarvis :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä