no on se nyt kamalaa joudun ehkä ostamaan ne, joulupukki saakin tuoda jo ekan kauden..:hug: otan osaa suruusi
no on se nyt kamalaa joudun ehkä ostamaan ne, joulupukki saakin tuoda jo ekan kauden..:hug: otan osaa suruusi
Etkö huomannu et mä kielsin tossa muutama sivu sitten paheksumisen tässä ketjussa? Paneksumisen hyväksyn.Mur. Tota yhtä nyt sit saa odotella|O pitäis olla jo menos..
Vois sil aikaa ihanavalon kanssa paheksua teidän pervoilua vaikka
Olen kans huomannu et toi sun vihjailupolitiikka ei nyt oikein toimi, oot aika suorasanainen nainenMeinasin et pitäiskö vielä selvennykseks lisätä et puhun itsestäni enkä muista :snotty: mut onneks tajusit.
Mä olen paneksunut jo ihan liikaa edellisessä ketjussa, pakko paheksua välilläEtkö huomannu et mä kielsin tossa muutama sivu sitten paheksumisen tässä ketjussa? Paneksumisen hyväksyn.
Mä niin tykkään kun paheksut:ashamed::kiss:Mä olen paneksunut jo ihan liikaa edellisessä ketjussa, pakko paheksua välillä
No omia ukkoja saa paheksua, myönnyn.Nyt mä paheksun tota mun ukkoo ku ei näy eikä kuulu, tulee tupenrapinat kohta! :kieh:
Hahaa! Keppiä tuhmalle! :stick:Mä niin tykkään kun paheksut:ashamed::kiss:
Ei se väärin ole paheksua, koittaa poistaa mielikuvan Sangrian paheksunnasta ja lähteä laittamaan ruokaa :saint:Mä niin tykkään kun paheksut:ashamed::kiss:
Tosta hyvästä ansaitsis jonkun killerin! Änget illalla sen pakoputkeen perunan! tms. Ja siis tarkoitan auton pakoputkea:xmas:Nyt mä paheksun tota mun ukkoo ku ei näy eikä kuulu, tulee tupenrapinat kohta! :kieh:
:kiss:Hahaa! Keppiä tuhmalle! :stick:
Nii vissii tarkotitTosta hyvästä ansaitsis jonkun killerin! Änget illalla sen pakoputkeen perunan! tms. Ja siis tarkoitan auton pakoputkea:xmas:
Ei saa antaa naisen odottaa
saa kyl tuntea nahoissaan viel :kieh: mun kans ei leikitä! Tai riippuu vähä mitä leikitää...Tosta hyvästä ansaitsis jonkun killerin! Änget illalla sen pakoputkeen perunan! tms. Ja siis tarkoitan auton pakoputkea:xmas:
Ei saa antaa naisen odottaa
saa kyl tuntea nahoissaan viel :kieh: mun kans ei leikitä! Tai riippuu vähä mitä leikitää...
:wave:Jahas, ei toi paperipino tosta häviä näköjään itsestään, se on alettava näpyttelemään. Paheksukaahan ankarasti!
Hauskaa päivää kaikille:heart::kiss:
:wave:Mää meen ettimään sen yhen käsiini...
Näyttää siltä että jäimme tänne kahden.. Mitäs keksitään:wave:
Minä keksisin montakin asiaa, aihepiiri on vaan suppea. Mutta taidan mennä tiskailemaan tuonne niin pysyy kaulinkin laatikossaNäyttää siltä että jäimme tänne kahden.. Mitäs keksitään
:kiss:Mä vielä ihmettelen tääl, mut ihan just saatte rauhan
Et sie laittanutkaan sitä pakarakuvaaNäyttää siltä että jäimme tänne kahden.. Mitäs keksitään
Niinku et siin on pusu sulle, nyt voitkin mennä:kiss:
En mää luvannu laittaaEt sie laittanutkaan sitä pakarakuvaa