Aina oot meitä haukkumassa Mitäs jos kehuisit välilläNo tästä voidaan olla montaa mieltä
*tekee sydämen muotoisia liikkeitä pepullaan, pukki ovella kolkuttaa -laulun tahdissa*
Aina oot meitä haukkumassa Mitäs jos kehuisit välilläNo tästä voidaan olla montaa mieltä
Mä lupasin kyllä mennä jouluksi porukoille. Mutta joku toinen kerta voin lähteäYeps.. opcorn: Tuli mieleen että lähetkö siekin mökille
|O julma nainen!Aina oot meitä haukkumassa Mitäs jos kehuisit välillä
*tekee sydämen muotoisia liikkeitä pepullaan, pukki ovella kolkuttaa -laulun tahdissa*
Nainen ei ole koskaan väärässä. Jos nainen on kuitenkin väärässä, se on väärinkäsitys, joka on suora seuraus jostakin mitä mies teki, sanoi, ei tehnyt tai ei sanonut.No tästä voidaan olla montaa mieltä
Joko sun koulu on tältä vuodelta lusittu vai miten se menee?|O julma nainen!
Toi ei toimi kärttysten vanhojen ukkojen kanssa. Pitää olla nuorehko miellyttämisen haluinen tossukka.Nainen ei ole koskaan väärässä. Jos nainen on kuitenkin väärässä, se on väärinkäsitys, joka on suora seuraus jostakin mitä mies teki, sanoi, ei tehnyt tai ei sanonut.
to-pe pitää näyttää naamaansa parin tunnin ajan, tentti jne.Joko sun koulu on tältä vuodelta lusittu vai miten se menee?
Aijaa.com - 11382387Toi ei toimi kärttysten vanhojen ukkojen kanssa. Pitää olla nuorehko miellyttämisen haluinen tossukka.
Sama asustus mutta sohvalla syvään kumartuneena pakarat kameraa kohden
Näyttää takapuoli niin julmetun isolta semmosesta kuvakulmasta :O Eikä siitä paljon iloa muutenkaan ole ku on ne surullisen kuuluista alushousut päällä ja tuo takki on niin pitkäSama asustus mutta sohvalla syvään kumartuneena pakarat kameraa kohden
Jätä vain suosiolla se arvostelu muille palstalaisilleNäyttää takapuoli niin julmetun isolta semmosesta kuvakulmasta :O Eikä siitä paljon iloa muutenkaan ole ku on ne surullisen kuuluista alushousut päällä ja tuo takki on niin pitkä
En voi, en nähnyt mitään Vanhat ukot on myös hitaita.
Kasvokuvaa ei ole vain vielä näkynyt niin sillä ajattelin että jos olis hieman kumarrellut kameraa niin olis voinut katsoa oko joku tuttuEn voi, en nähnyt mitään Vanhat ukot on myös hitaita.
Hiton kuusessa on hyvä olla, vähän sielläpäin miekin nimittäineiku sää olet hiton kuusessa
minen oikein kyennyt tuosta etenemään silleen luontaisesti
:stick:En voi, en nähnyt mitään Vanhat ukot on myös hitaita.
Täähän on kun joku taidekuva Tyttö ja sohva!
No ei sentään Sohva on ehkä se taiteellisempiTäähän on kun joku taidekuva Tyttö ja sohva!
L-koodia!mitä mä nyt teen kun gossip girl loppui. oon kuitenkin seurannut sitä kuusi kautta :'(
elä nyt yhtään ala tolle linjalle
Pitäis kai sanoa ettei tisseissä oo mitään vikaa, paita vaan ei meinaa venyä tarpeeks..
Hemmetin pervot mitä juttua keskellä päivää...:snotty:
:hug: otan osaa suruusimitä mä nyt teen kun gossip girl loppui. oon kuitenkin seurannut sitä kuusi kautta :'(
Meinasin et pitäiskö vielä selvennykseks lisätä et puhun teistä muista enkä itestäni :snotty: mut onneks tajusit.elä nyt yhtään ala tolle linjalle