Pahinta mitä miehenne on teille sanonut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin

Vieras
Eli kirjoittakaas tänne mikä on ollut mielestänne pahinta mitä miehenne on teille sanonut ja mistä olette pahoittaneet mielenne.

Mieheni sanoi minulle vasta ettei hän pidä isosiskoani oikeen minään/ei arvosta häntä lainkaan (hänen rahankäyttöongelmistaan lähinnä johtuu). Loukkaannuin tästä, sillä siskoni on kuitenkin minulle rakas ja läheinen. Olen huomannut alkaneeni tämän jälkeen suhtautumaan siskooni vieläkin lämpimämmin aivan kuin mieheni kiusaksi :D

Valitti seksin liian vähäisestä määrästä ja sen vähänkin haukkui, että luulenko että se on jotain ihan mahtavaa? Mitä sitten haluaa sitä lisää??!! Kaikenlaista muutakin riitojen lomassa, kaikki kaverinsa kuulemma pitää mua hulluna. En edes usko tuohon, mutta ärsyttää kun pitää yrittää noin loukata.

"Saatanan lehmä"

10 vuotta sitten kun nostin hänet anoppilassa syksykelillä nukkumasta krapulaansa ulko-oven välistä (makasi siis jalat ulkona ja yläkroppa sisällä :D ) kolmen aikaan aamuyöllä. Nostin sellaisella rivakalla niskaperse -otteella 100 kg miestä (mulla painoa 60 kg). Kuorsaus jatkui välittömästi tuon kommentin jälkeen.. :D

Ei ole tapana miehellä loukata mua, mutta kerran haukkui marttyyriksi :D Oli juuri vauvan syntymän jälkeen, kun itkin väsymystä, mutta en sitten halunnut, että mieskään valvoo, kun joutuu töissä käymään. Silloin otin itseeni, mutta nyt voin jo nauraa asialle, tottahan se oli.

"Olen inhonnut sun selluliittipersettä ihan seurustelun alusta asti."

Tämä tuli ihan puun takaa, ei riidelty tai edes nahisteltu. Oli ennen tätä aina hokenut että olen kaunis ja olen just sopiva jne jne.

Tämä siis ex. Ahistaa mitä teen sitten jos/kun oma mies joskus avautuu tästä mun kropasta. On tosin niin lutuinen ja tietää että kaikilla on omat virheensä ettei ehkä ihan noin ilkeästi sitä sano.

Kerran suutuspäissään sanoi että olen huono äiti. Se otti omalletunnolle ja vei pitkän ajan että sen sai unohdettua. On pyytänyt jälkikäteen anteeksi mutta kyllä tuommoset sanat vaan kummasti satuttaa..

Nykyinen mieheni sanoi ettei näe meille yhteistä tulevaisuutta, koska minulla sattuu olemaan yksi lapsi (olen siis YH)... Harmikseni hän on parasta mitä olen ikinä kokenut, ja tuntuu siltä oikealta kenen kanssa haluaisin loppuelämäni viettää. Muutaman vuoden olemme kuitenkin jo yhdessä olleet, ja rakastan häntä silti mielettömästi. Pelkään vain sitä päivää kun tämä loppuu :/

"Sää oot just tuommonen!" ja "älykääpiö". En pidä noita pahana. Minä olen meillä se , joka päästää sammakoita suustaan ja löydän ne inhottavimmat kommentit joilla koittaa saaja toista maanrakoon. Koitan ahkerasti muuttaa tapojani ikä mies mun lyttäämisestä ole milläänsäkkään. Mutta inhottava olen välillä.

• Tykkää
Reactions: broilerinkoipi11
Ei minun mies hauku minua ikinä, riidellään asiallisesti. Kerran kuitenkin puuskahti että "Olet sinä saamaton ihminen" kun en uskaltanut ohittaa edessä olevaa traktoria huonon näkyvyyden takia :D Tämä siis dramaattisin lausahdus meidän yhteiselon aikana.
Minä sanoin kerran miestä tunnevammaiseksi. Siksi että hän kritisoi minun kantavan koko maailman murheita harteillani ja ottavan muiden suruihin liikaa osaa.
Näissä tapauksissa pyysimme kumpikin toisiltamme anteeksi jälkikäteen. :)

Ettei minusta olisi/ole kahden lapsen äidiksi. No, nyt niitä lapsia on kaksi. Ja kuopus ehkä noin miljoona kertaa helpompi kuin esikoinen, joka oli todella vaativa vauva, jonka kanssa olin kieltämättä lujilla eikä miehen vähintään 12h työpäivät auttaneet asiaa yhtään.

"Mee vittuun, tapa vaikka ittes" ja "En rakasta sua"

Pahojen riitojen tiimellyksessä sanottu ja anteeksi annettu sen jälkeen.

"Vanhasta elämästä" muistan ettei nuo sanomiset unohtunut vaikka muka sovittiin. Miten rakastamalleen ihmiselle sanoo tuollaista edes suuttuneena?
Minusta tuossa ylittyy raja. Mulla menis kunnioitus miestä kohtaan jos sanois mulle noin ja en ikinä VOISI sanoa miehelleni tuolla tavalla.

[QUOTE="vieras";27728825]"maho lehmä", "et sinä mikään äiti ole, pelkkä vuokrakohtu". Meillä on lapset saatu lapsettomuushoidoilla minun sairauteni takia.[/QUOTE]

No tää on kyllä...ihan äitienpäiväkorttiainesta! Huhhuh.

Humalassa sanoi mua lehmäksi ja vitun ämmäksi. En kanna kaunaa, koska olin itse vielä hirveämmässä humalassa juuri tätä ennen haukkunut hänen äitinsä ja siskonsa huoriksi. Mä en oikeasti ole niin ikävä ihminen, että päästelisin suustani tuollaisia usein, mutta kännissä muutun melkoiseksi hirviöksi. Noh, nykyään juon vähemmän, ja avio-onni kukoistaa :)

[QUOTE="...";27728872]No tää on kyllä...ihan äitienpäiväkorttiainesta! Huhhuh.[/QUOTE]

Kiitos, sait minut nauramaan. :D Mies sairasti masennuksen ja silloin nuo asiat laukoi. Ikinä en unohda tai anna täysin antekksi, vaikka siis ei ihan täyspäinen silloin ollut.

Yhteistyössä