Pahinta mitä miehenne on teille sanonut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"siinä se ihailee kuviaan ja luulee olevansa niin kaunis".. ( olin juuri siirtänyt kuvia koneelle)
" tuollaista lihottavaa paskaa se syö" ( ostin mars-patukan & popcornia)
"kamala" ( uudesta tatuoinnistani
" se on taas se ad/hd.. " ( tuota lähes päivittäin, kun esim. pidän pesukoneen tyhjennyksessä tauon kännykän soitua)
" ei voi mitään, kun ihminen ei osaa mitään"
" onko se raskaana?"
" älä ees yritä, anna kun minä"

"siinä se ihailee kuviaan ja luulee olevansa niin kaunis".. ( olin juuri siirtänyt kuvia koneelle)
" tuollaista lihottavaa paskaa se syö" ( ostin mars-patukan & popcornia)
"kamala" ( uudesta tatuoinnistani
" se on taas se ad/hd.. " ( tuota lähes päivittäin, kun esim. pidän pesukoneen tyhjennyksessä tauon kännykän soitua)
" ei voi mitään, kun ihminen ei osaa mitään"
" onko se raskaana?"
" älä ees yritä, anna kun minä"

Miksi oot tuollaisen ihmisen kanssa?

Mullakin on muinoin ollut "mies", joka suuttuessaan sanoi mitä sylki suuhun toi, esim. toivon että lapsillesi sattuu jotain pahaa. Tästä tuli hyvin äkkiä ex, kun mainitut tavat paljastui. Itse en ikinä edes riidan yhteydessä vajoa tuolle asteelle. Ja olen liian hyvämuistinen koskaan noita unohtamaan/ antamaan anteeksi.

No ex sanoi, että sen uusi vaimo on "terve".. siis verraten minuun. Tunsin itseni niin arvottomaksi, että meni varmaan vuosia toipua siitä.. Olinhan rakastanut miestä koko sydämestäni. :(
Nykyinen mies sanoi kerran, ettei halua olla minun kanssani, koska minulla ei ole hänen mielestään "elämää".

[QUOTE="vieras";27729730]No ex sanoi, että sen uusi vaimo on "terve".. siis verraten minuun. Tunsin itseni niin arvottomaksi, että meni varmaan vuosia toipua siitä.. Olinhan rakastanut miestä koko sydämestäni. :(
Nykyinen mies sanoi kerran, ettei halua olla minun kanssani, koska minulla ei ole hänen mielestään "elämää".[/QUOTE]

Epäilen että hän on oikeassa!

Yhteistyössä