Mitäs ostatte miehillenne lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja tonttu kotona
  • Ensimmäinen viesti
En mitään. Sovimme, ettei tänä jouluna lahjota toisiamme. Ostaa kyllä itselleen kuulemma partatrimmerin, jonka haluaa itse valita. Voidaan siis ajatella, että mä sen maksan, vaikka rahat ovatkin yhteiset :)

Mun piti tehdä ukolle villasukat, mutta päädyin ostamaan valmiit.. Mut aina välillä saa vähän huijata? ;)
Muuten tuo saa toivomaansa hajuvettä, kalsareita, madventuresin uusimman kirjan sekä karkkia :)
Joo, mun mies on toivonutkin myös norjalaisneuletta sekä sellaista joka mulla on työnalla...mut saa sitten kaksi neuletta, toisen vain myöhemmin.

"jouluihminen"
Olen ostanut miehelleni kirjan, uudet reinot, kauluspaidan, lahjakortin urheiluliikkeeseen ja äänentoistojärjestelmän bluetoothilla. Aina annan noin viisi lahjaa, enemmänkin olis ideoita ollut, mutta, koska tänä vuonna oli pari melko kallista lahjaa niin tyydyn tuohon määrään.

"vieras"
Lahjakortti verkokauppa.comiin (200e), lehtitilaus puoleksi vuodeksi, muistitikku ja sit joku miesten vartalokuorinta (mies on huomautellut kun mun kuorinta alkaa olla lopuillaan, käyttää aina sitä :D). Vähän ehkä tylsät, mutta vältellään krääsän kertymistä kotiin kun eletään muutenki tavarat laatikoissa remontin takia.

Mies on haaveilllut kauan yhdestä kalliimmasta jutusta mitä saisi esim. tuolta verkokaupasta mutta ei ole raaskinut ostaa. Lahjakortti ei riitä siihen yksin, mutta annan parin kk:n päästä synttärilahjaksi toisen lahjakortin ellei mies ehdi ostamaan haluamaansa ennen sitä.

Blue
[QUOTE="sella";27728641]Ipadin suoja ja lehti, sekä lasketteluviikonloppu ILMAN lapsia :)[/QUOTE]

Ihana! Mä saan taas vuorostani viikonlopun keikkareissun mun eniten fanittamani bändin keikalle jonnekin muualle kuin kotikaupunkiin + seuran sinne ja samalla tietty parisuhdeaikaakin. Että mä odotan!!

"leenu"
Vaatteita, mm. farkut, kauluspaidan, neuleen ja boksereita. Työtalvitakin ja sellaiset metsästykseen tarkoitetut vuorelliset kumpparityyppiset kengät. Ja katotaan tuleeko vielä jotain heräteostoksia perjantaina...

"vieras"
Isäntä vs Emäntä-peli ilostuttamaan meidän porukan iltamia.
Fingerborg-muki sopivalla vitsillä varustettuna.
Laadukkaat nahkahanskat kun edelliset ovat jo aikansa eläneet.
Tästä tuli idea. Voisin ostaa kans isäntä ja emäntä pelin. Hyvä lukea näitä ketjuja niin saa ideoita. Olen ostanut nyt collegetakin (on itse valinnut), paidan ja kirjan.

Yhteistyössä