Ei oo ylläriXD Kuolisin nauruun, jos mun mies vetäs tollasen päälle!! Samoin mies kuolis nauruun, jos mää vetäsin! Ne on ihan JÄRKYTTÄVÄN rumia, elä hyvä nainen osta ainaskaan yllärinä miehelle tollasta! Kunnon runkkupuku Kysykää vaikka miehiltänne, mitä ne on noista mieltä ja nimenomaan miehellä..
Niin ja piti vielä lisätä että on niitä naisellisiakin malleja, ei kaikki ole sellasia säkkejä. Mies käy ihan kuumana kun muodot korostuuXD Kuolisin nauruun, jos mun mies vetäs tollasen päälle!! Samoin mies kuolis nauruun, jos mää vetäsin! Ne on ihan JÄRKYTTÄVÄN rumia, elä hyvä nainen osta ainaskaan yllärinä miehelle tollasta! Kunnon runkkupuku Kysykää vaikka miehiltänne, mitä ne on noista mieltä ja nimenomaan miehellä..
Jotkut katsos ovat niin hotteja luonnostaan, ettei tarvita mitään korsetteja korostamaan sitä naisellisuuttaLinkitä mulle joku naisellinen tollanen puku, ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä Edelleenkin kyllä korostan muotojani vaikka korsetein, stay upeilla ja korkkareilla, mut jokainen tyylillään
Tarvii haalarin vähän peittämään sitä naisellisuttaAlkuperäinen kirjoittaja näin;27725505:Jotkut katsos ovat niin hotteja luonnostaan, ettei tarvita mitään korsetteja korostamaan sitä naisellisuutta