Mitäs ostatte miehillenne lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja tonttu kotona
  • Ensimmäinen viesti
- Mielensäpahoittaja ja ruskea kastike -kirja+Fazerin Dark -konvehteja rasia (samassa paketissa)
- vyölle laitettava kännykkälaukku
- ehkäpä vielä ostan sille Reino-tossukopiot (ko se niitä toivo)

määä
Hupparin, 2 t-paitaa, pyjama housut, gaspin reeni housut, uuet sali hanskat, ranne suojat, jokku ihme narut sinne salille (liittyy jotenkin painojen nosteluun),cd levyn, varasto elokuvan, tie pohjoiseen ja sen vares boksin. Ai niin ja fifa 13 :D

äiskää
Ostin Zipon, jonka on jo saanutkin. Tänään vielä tilasin Miehen puolikkaiden yhden tuotantokauden...hmm, siinä ne tais olla. Itsellehän on tulossa uusi silitysrauta xD

jebujee
[QUOTE="...";27725110]OnePiece haalari :)[/QUOTE]

XD Kuolisin nauruun, jos mun mies vetäs tollasen päälle!! Samoin mies kuolis nauruun, jos mää vetäsin! Ne on ihan JÄRKYTTÄVÄN rumia, elä hyvä nainen osta ainaskaan yllärinä miehelle tollasta! Kunnon runkkupuku :D Kysykää vaikka miehiltänne, mitä ne on noista mieltä ja nimenomaan miehellä..

"..."
XD Kuolisin nauruun, jos mun mies vetäs tollasen päälle!! Samoin mies kuolis nauruun, jos mää vetäsin! Ne on ihan JÄRKYTTÄVÄN rumia, elä hyvä nainen osta ainaskaan yllärinä miehelle tollasta! Kunnon runkkupuku :D Kysykää vaikka miehiltänne, mitä ne on noista mieltä ja nimenomaan miehellä..
Ei oo ylläri :D

Se on niin kateellinen mun haalarista, että sovittiin että hankin sille oman..

"..."
Niin ja piti vielä lisätä että on niitä naisellisiakin malleja, ei kaikki ole sellasia säkkejä. Mies käy ihan kuumana kun muodot korostuu :D

Eli ei ainakaan meillä toimi runkkupukuna :LOL:

jebujee
[QUOTE="...";27725393]Niin ja piti vielä lisätä että on niitä naisellisiakin malleja, ei kaikki ole sellasia säkkejä. Mies käy ihan kuumana kun muodot korostuu :D

Eli ei ainakaan meillä toimi runkkupukuna :LOL:[/QUOTE]

Linkitä mulle joku naisellinen tollanen puku, ihan mielenkiinnosta haluaisin nähdä :D Edelleenkin kyllä korostan muotojani vaikka korsetein, stay upeilla ja korkkareilla, mut jokainen tyylillään :)

olkoon ilman
En taida ostaa mitään. On niin nirso, että nyrpistelee pehmeille paketeille ja leffoja tai musiikkia en osaa ostaa kun tilailee niitä jatkuvasti - en kuitenkaan osaisi ostaa oikeita.

Mies toivoi villasukkia, äitini meni sitten ostamaan ne hälle lahjaksi niin ostin miehelle tabletin. Tiedän hänen sellaista haluavan muttei raaski ostaa sitä vielä itse.
Toissa päivänä sanoi vielä toivovansa karvahattua joten sen yritän löytää hälle. Tosin mulla on tunne että äitini yrittää senkin vielä ostaa miehelle. Varmaan ostan vielä pörrösukat ja ehkä uudet kotihousut, mies tykkää juuri tuollaisista lahjoista.

Yhteistyössä