Luitko tota kommenttia edes.. Et näköjään, mut mieluummin mä korostan naisellisuutta korseteilla ku jollain runkkupuvulla Naisellinen nainen, niin kyllä mies tykkää. Enkä edes välttis tarvi mitään korsetteja, oon luonnostaankin aika kissa Mutta edelleen jokainen tyylilläänAlkuperäinen kirjoittaja näin;27725505:Jotkut katsos ovat niin hotteja luonnostaan, ettei tarvita mitään korsetteja korostamaan sitä naisellisuutta
Minä ostan hänelle puolikkaan kahdenkeskisestä kaupunkilomasta Eurooppaan.
(Mies ostaa minulle sen toisen puolen.)
kromivanteet? voiko kromista tehdä ylipäätään mitään?
luulin että se on teräksen seosaine tai pinnoite
no jos laittasikki kromilla pinnoitetut teräsvanteet
lähinnähän ne on kikottimet, eli ei niitä oikein maasturin alla voi pitää jos harrastaa offroadia kun eihän ne kestä kolhuja ym...
ehkä näin, mutta nämä onkin turhakkeetno jos laittasikki kromilla pinnoitetut teräsvanteet
teräshän on lujjaa
Kiitti vinkistä, mä yritän löytää ton miehen puolikkaat..Alkuperäinen kirjoittaja äiskää;27725323:Ostin Zipon, jonka on jo saanutkin. Tänään vielä tilasin Miehen puolikkaiden yhden tuotantokauden...hmm, siinä ne tais olla. Itsellehän on tulossa uusi silitysrauta xD
Mun piti tehdä ukolle villasukat, mutta päädyin ostamaan valmiit.. Mut aina välillä saa vähän huijata?Mun piti neuloa paita mutta en ole ehtinyt. Siksipä ostin Lankamaailmasta norjalaisneuleen hänelle