Mitäs ostatte miehillenne lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja tonttu kotona
  • Ensimmäinen viesti
jebujee
Alkuperäinen kirjoittaja näin;27725505:
Jotkut katsos ovat niin hotteja luonnostaan, ettei tarvita mitään korsetteja korostamaan sitä naisellisuutta ;)
Luitko tota kommenttia edes.. Et näköjään, mut mieluummin mä korostan naisellisuutta korseteilla ku jollain runkkupuvulla :D Naisellinen nainen, niin kyllä mies tykkää. Enkä edes välttis tarvi mitään korsetteja, oon luonnostaankin aika kissa :p Mutta edelleen jokainen tyylillään :)

kaunis, nuori ja rikas
Ostan sekä miehelleni että minulle matkan Etelän lämpöön näin talvikuukausina. Tietysti ostan myös muitakin lahjoja.

Aivan eri luokkaa on minun miehelleni antama lahja, kuin köyhälistön nappikauppa.

"mona"
Alkuperäinen kirjoittaja äiskää;27725323:
Ostin Zipon, jonka on jo saanutkin. Tänään vielä tilasin Miehen puolikkaiden yhden tuotantokauden...hmm, siinä ne tais olla. Itsellehän on tulossa uusi silitysrauta xD
Kiitti vinkistä, mä yritän löytää ton miehen puolikkaat..

Mun piti neuloa paita mutta en ole ehtinyt. Siksipä ostin Lankamaailmasta norjalaisneuleen hänelle :D
Mun piti tehdä ukolle villasukat, mutta päädyin ostamaan valmiit.. Mut aina välillä saa vähän huijata? ;)
Muuten tuo saa toivomaansa hajuvettä, kalsareita, madventuresin uusimman kirjan sekä karkkia ja keikkalipun, jonka käytti jo viikko sitten :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä