Monta lahjaa te saitte joulupuu keräyksestä per lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tulipa hyvä mieli kun heti aamusta sain lukea kivoja asioitakin :) olin luullut että saa vain yhden mutta mukava kun lahjoja riittää useita..(itse emme tällä hetkellä onneksi tarvitse/saa keräys apua)

[QUOTE="vieras";27726914]onneks on hoitanut asiansa niin että on ihan itse varaa kustantaa joululahjat.[/QUOTE]

Aina ei elämä mene niin että vaikka hoitais kuinka hyvin asiansa voi silti kaikki mennä pieleen,ellei sitten ole joku kultalusikka suussa syntynyt pissis jonka megarikkaat vanhemmat tulee aina apuun kun menee elämä sekasin...olisit onnellinen toisten puolesta etkä tollanen vit....umaisten kommenttien antaja.... taitaa itselläs olla joku häiriö korvien välissä ettet voi tuntea empatiaa toisia kohtaan....voi kun sun kohdalles osuis samanlainen elämäntilanne mistä keksisit lapsilles lahjoja...sä voit sairastua,tulla työttömäksi,erota...tms joka ihan sata varmasti vaikuttaa sun tulotasoos!!!!!!Hyvät joulut kommentoijalle ja toivottavasti nautit JOKAISESTA ITSE HOMMAAMASTA LAHJASTASI.Mä ainakin olen onnellinen jos joku vähätuloisempi saa hyvän joulumielenn että saa yhden taikka sitten neljä lahjaa :)

• Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
Alkuperäinen kirjoittaja voi äly;27727036:
Avasit ne? :O Jos niin harmitti niin vie takaisin kun oli VAAN 5€ H&M paidat

ne oli pakattu LÄPINÄKYVÄÄN MUOVIPUSSIIN! Harmittaa, siksi kun täältä luen miten paljon toiset on saaneet, toki olen kiitollinen noista paidoista ja käyttöön tulee, mut ihmettelen ja harmittaa kun muut saaneet monia paketteja??

oho, mutta ole tyytyväinen noistakin lahjoista. Eivät kaikki välttämättä saa paketin pakettia? Pystytkö itse jotain pientä vielä ostamaan lapsillesi paitojen lisäksi?

Saatiin se MLL-lahjakortti ja toivat myös paketit lapsille. Yksi lapsi jäi ilman pakettia. En tosin osannut odottaa mitään lahjoja. Ovat ppaperiin käärittynä odottamassa joten en yhtään tiedä mitä sisältävät. Jotain pehmoista pienen paketissa ja kahdelle muulle jokin lelu.

[QUOTE="äiree";27726980]Aina ei elämä mene niin että vaikka hoitais kuinka hyvin asiansa voi silti kaikki mennä pieleen,ellei sitten ole joku kultalusikka suussa syntynyt pissis jonka megarikkaat vanhemmat tulee aina apuun kun menee elämä sekasin...olisit onnellinen toisten puolesta etkä tollanen vit....umaisten kommenttien antaja.... taitaa itselläs olla joku häiriö korvien välissä ettet voi tuntea empatiaa toisia kohtaan....voi kun sun kohdalles osuis samanlainen elämäntilanne mistä keksisit lapsilles lahjoja...sä voit sairastua,tulla työttömäksi,erota...tms joka ihan sata varmasti vaikuttaa sun tulotasoos!!!!!!Hyvät joulut kommentoijalle ja toivottavasti nautit JOKAISESTA ITSE HOMMAAMASTA LAHJASTASI.Mä ainakin olen onnellinen jos joku vähätuloisempi saa hyvän joulumielenn että saa yhden taikka sitten neljä lahjaa :)[/QUOTE]

olen sairastunut, eikä muukaan niin putkeen mene, mutta siltikin osaan itse hoitaa asiani. enkä todellakaan aio kustantaa muiden muka köyhien joulua. :D

No sehän tässä paljon harmittaakin, kun varaa ostaa lapsille juuri mitään muuta ei ole! sossun kautta siis noi lahjat saatiin, olen yksinhuoltaja ja tällä hetkellä toimeentulotuen varassa ja nyt muutenkin tiukkaa kun paljon erinäisiä laskuja jota sossu ei huomioi(vakuutukset, liian iso sähkölasku)

[QUOTE="vieras";27727145]olen sairastunut, eikä muukaan niin putkeen mene, mutta siltikin osaan itse hoitaa asiani. enkä todellakaan aio kustantaa muiden muka köyhien joulua. :D[/QUOTE]

MUKA KÖYHÄ????Olet kateellinen?Jotkut tarvitsevat jotkut eivät.....Hienoa että olet noin myötätuntoinen ihminen...joulumieli ihan kateissa!!!!!

Minä ostin ja paketoin leluauton jonkun 5-vuotiaalle. Ei ollut kallis, joskaan ei parinkaan euron arvoinen. Itsekään en ole suinkaan rikas vaan hikisesti keskituloinen, mutta toivon lahjani ilahduttavan jotakuta kuka ei ehkä olisi muutoin saanut yhtään pakettia.

... Piti vaan sanoa, kun joku ihmetteli että miten joku on mennyt avaamaan paketit jo ; NIIN KANNATTAAKIN! Varmaan täältä joskus luin, että kaikki ei ihan tosiaan laita sinne leluja ihan vaan hyvää hyvyttään, vaan ihan kusipäisyyttään ; Paketeista onkin lapsille löytynyt vaikka ja mitä paskaa :( En nyt muista mitä siinä ketjussa mainittiin, mutta tyyliin likasia aikuisten kalsareita, päittömiä barbeja jne.

Mutta tota en ymmärrä, että ollaan naama nyrpällään kun saadaankin vaan 5euron arvonen lahja. Voi vittu, ei mullakaan ole sen enempää varaa panostaa välttämättä ; alle kympillä saa ihan hyviä lahjoja lapsille.

[QUOTE="Tiuku";27727206]Tasan ei käy onnenlahjat, mutta on totisesti epäreilu tapa jakaa lahjat. Tuohon pitäisi korjaus saada.[/QUOTE]

Kyllä. Rajata systeemit ni loppus tuo jokavuotinen poru kun ei kelpaa ja katellaan va mitä muut saa. Annan tänävuonna eritavalla ni ei kenenkää marista vaa yhestä lahjasta.

Noi lahjat on lapsille. Se on oikeasti se ja sama, onko lasten vanhemmat millaisia hyvänsä, johtuuko köyhyys ihan mistä vain mutta lasten vastuulla asia ei ole.

Aikuisten olisi syytä osata olla aikuisia joulunakin ja olla märehtimättä, kadehtimatta tai sättimättä toisiaan.

Yhteistyössä