G: Onko miehesi pettänyt sinua?

  • Viestiketjun aloittaja -Galluppi-
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei fyysisesti, mutta muilla tavoin ja kaikkein eniten satutti henkisesti. Reaktio oli aika lamaantunut kun jäi kiinni, normaalisti kiihtyisin heti nollasta sataan, mut tää tilanne oli jotenkin niin paha ja tuli kuin puun takaa, etten osannut alkaa edes raivota, myöhemmin kun tajusin tuli sitten se vaihe.
 
riippuu
[QUOTE="vieras";27725834]miten tuollaisen asian mies on voinut puoli vuotta pimittää, jos olevinaan seurustelitte?[/QUOTE]

"Kiitos" välimatkan ja sen,että hän kulki aina meillä (kummakos). Mutta se oli luonnollista niin, koska minulla on lapsia ja hänellä ei. "Huvittavinta" tässä oli,että kerran kävin hänen luonaan ja en huomannut mitään,että siellä nainenkin asuisi!
No, itse koen,että tämä on pettämistä ollut pahimmasta päästä. :(
 
"kkk"
kyllä, jokainen pitempiaikainen seurustelukumppani on pettänyt

- ensimmäinen, minuun tositosi rakastunut, koska luuli minun pettäneen (en ollut, vaikka olinkin jo kypsä lopettamaan)

- toinen, kun koko suhde oli jo muutenkin "ihan sama", kahteen otteeseen- harmittelin, et ei jo ekan "kakkosnaisen" mukaan lähtenyt- mut olin päättänyt, et hän saa tän suhteen lopettaa, sillä siihen asti olin aina joutunut olemaan tyrmääjä

- nykyinen, "kiltti mies- jota kukaan ei kuivttelisi pettäjäksi" kertoi heti suhteemme alussa ja vielä yhteenmuutettuamme, että hänellä on tyttöystäviä ja ilmeisesti on edelleen
 
Ei ole, vaikka välillä on ollut elämä sellaista että en olis ihmetellyt. Kuitenkin aina ollaan rakastettu toisiamme ja haluttu olla yhdessä, muut asiat vaan tuoneet ekstrahaastetta suhteeseen ja elämään yleensä.
 
Ei ole. Enkä nyt usko että pettäisikään, ei ole tarvetta, ei halua toistaan vanhoja virheitään, ei halua rikkoa perhettä, ei halua löytyä seuraavana päivänä kuolleena saunasta jne.
Jos pettäisi ja ei itse kertoisi niin uskon kyllä jonkun siitä mulle kertovan, en siis usko miehen pystyvän sitä salassa tekemään/pitämään.
Itse en tule koskaan pettämään ja mies tietää sen.
 

Yhteistyössä