G: Onko miehesi pettänyt sinua?

• Viestiketjun aloittaja -Galluppi-
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole pettänyt. En epäile sellaista ennen kuin toisin todistetaan. Luotan mieheeni täysin tässä asiassa mutta koskaan en voi sanoa ettei niin voisi joskus käydä.
Reagoisin siten että saisi kerätä luunsa ja muuttaa pois kodistamme.

"vieras"
Jos pettämistä pelkäätte, miksi ette pariudu vähemmän ulkoisesti viehättävien, mutta muutoin kunnollisten miesten kanssa? Tuollaisella miehellä on jo täysi työ saada edes yksi nainen, saati toinen jonka kanssa pettää tätä ensimmäistä... :p

Heh, harvapa mies varmaan asiasta vaimolleen kertoo.
"Ai niin kulta, panin tänään Henrikssonin Janikaa. Mitä tänään syödään?"
Niin, se on totta. Mutta ainakin omasta suhteestani voin kertoa sen että meillä on niin suorat ja luottavat välit toisiimme että arvot, mielipiteet ja rajat on ehditty tässä seitsemän vuoden aikana puhumaan aika tarkkaan. Molemmat olemme joutuneet edellisissä suhteissa petetyiksi ja on aika selviö että sitä ei toisillemme tehdä.
Toisekseen myös mies on sanonut että jos vahinko kävisi, siitä olisi pakko kertoa koska ei voi pitää sellaista salaisuutta sisällään.

"heh"
[QUOTE="vieras";27726676]Jos pettämistä pelkäätte, miksi ette pariudu vähemmän ulkoisesti viehättävien, mutta muutoin kunnollisten miesten kanssa? Tuollaisella miehellä on jo täysi työ saada edes yksi nainen, saati toinen jonka kanssa pettää tätä ensimmäistä... :p[/QUOTE]

aina on prostituoidut, heille ei ulkonäkö merkkaa mitään. :)

Juujuu, niin aina, niin aina.:whistle:
Jotenkin sulta voi aina odottaa näissä ketjuissa sellaista muita polkevaa pessimismiä. Mutta yksinhän sinä luonnollisesti tuolla luonteella ja ajatusmaailmalla oletkin, se on harmillista ja valitettavaa.
Et sinä voi yleistää että kaikki miehet pettää ja kaikki naiset ovat tyhmiä ja sinisilmäisiä. Olen pahoillani että olet takkiisi elämässäsi noin pahasti ottanut ettet salli/usko muillekaan onnea, mutta jospa se aurinko sullekin paistaisi.

Minua huvittavat ihmiset jotka ovat niin negatiivisia, luulevat tietävänsä paremmin kuin asianosaiset itse ja paukuttelevat henkseleitään valtavalla itsenäisyydellä ja riippumattomuudella.
Mitä enemmän sinä Lunatic täällä dissaat muita ja muiden tapoja elää ja teet sen vieläpä hyvin ilkeään sävyyn (mitä sillä luulet voittavasi?) sitä enemmän epäilen että sinä kaipaat valtavasti hyväksyntää, rakkautta ja läheisyyttä mutta ei vain oikein onnistu niiden saaminen?
Onko sinua käytetty lapsena hyväksi? Monet oireesi viittaavat siihen suuntaan.

Lunatic
Jotenkin sulta voi aina odottaa näissä ketjuissa sellaista muita polkevaa pessimismiä. Mutta yksinhän sinä luonnollisesti tuolla luonteella ja ajatusmaailmalla oletkin, se on harmillista ja valitettavaa.
Et sinä voi yleistää että kaikki miehet pettää ja kaikki naiset ovat tyhmiä ja sinisilmäisiä. Olen pahoillani että olet takkiisi elämässäsi noin pahasti ottanut ettet salli/usko muillekaan onnea, mutta jospa se aurinko sullekin paistaisi.

Minua huvittavat ihmiset jotka ovat niin negatiivisia, luulevat tietävänsä paremmin kuin asianosaiset itse ja paukuttelevat henkseleitään valtavalla itsenäisyydellä ja riippumattomuudella.
Mitä enemmän sinä Lunatic täällä dissaat muita ja muiden tapoja elää ja teet sen vieläpä hyvin ilkeään sävyyn (mitä sillä luulet voittavasi?) sitä enemmän epäilen että sinä kaipaat valtavasti hyväksyntää, rakkautta ja läheisyyttä mutta ei vain oikein onnistu niiden saaminen?
Onko sinua käytetty lapsena hyväksi? Monet oireesi viittaavat siihen suuntaan.
Harmi että ehdit lainaamaan mun viestin, poistin sen äkkiä itsekin koska se oli dissaava, vaikka sen pilke silmäkulmassa heitinkin.
Yritän olla positiivisempi. En voi mitään sille ettei ole paljon luottoa ihmisiin, siksi pidän liian helposti niitä ihmisiä sinisilmäsinä ja tyhminä, jotka luottavat toiseen omien sanojen mukaan esim 100%sti.

Mutta yritän päästä tosta liiasta kyynisyydestä eroon, en kyllä usko että kuva ihmisistä tässä maailmassa kovin hyväksi jatkossakaan muuttuu.. mutta lupaan yrittää, ihmisen kerrallaan. ;)

Nyt mentävä mun on.

Harmi että ehdit lainaamaan mun viestin, poistin sen äkkiä itsekin koska se oli dissaava, vaikka sen pilke silmäkulmassa heitinkin.
Yritän olla positiivisempi. En voi mitään sille ettei ole paljon luottoa ihmisiin, siksi pidän liian helposti niitä ihmisiä sinisilmäsinä ja tyhminä, jotka luottavat toiseen omien sanojen mukaan esim 100%sti.

Mutta yritän päästä tosta liiasta kyynisyydestä eroon, en kyllä usko että kuva ihmisistä tässä maailmassa kovin hyväksi jatkossakaan muuttuu.. mutta lupaan yrittää, ihmisen kerrallaan. ;)

Nyt mentävä mun on.
Niin, en koskaan voi sanoa kenestäkään 100% luottamusta, kuten ekassa viestissäni kirjoitin, en epäile kunnes toisin todistetaan eli luotan tällä erää ns. sinisilmäisesti. Mitään viitteitä, haluja, tarpeita jne. en ole miehessäni havainnut pettämisen suuntaan. Ja en vaivaa päätäni tuollaisella asialla ellei sellainen tilanne tule joskus ajankohtaiseksi. Toivon tietysti ettei pettäminen ole millään tavalla suhteessamme ajankohtainen asia, ikinä.

"Vieras"
On pettänyt. Ja niin minäkin ajattelin, että jos pettäisi, ei olisi minun mieheni enää. Toisin kävi, kun tilanne tuli eteen, eipä enää ollutkaan niin yksiselitteistä.. En minäkään ikikuna päivänä olisi uskonut hänen tekevän niin, eikä kukaan muukaan tuntunut uskovan.

Mutta meidän tapauksessamme pettämisen seurauksena suhde parani, vaikkakin seurauksista myös kärsitään rankalla kädellä edelleen (kiinnijäämisestä kohta vuosi).

[QUOTE="Vieras";27726852]On pettänyt. Ja niin minäkin ajattelin, että jos pettäisi, ei olisi minun mieheni enää. Toisin kävi, kun tilanne tuli eteen, eipä enää ollutkaan niin yksiselitteistä.. En minäkään ikikuna päivänä olisi uskonut hänen tekevän niin, eikä kukaan muukaan tuntunut uskovan.

Mutta meidän tapauksessamme pettämisen seurauksena suhde parani, vaikkakin seurauksista myös kärsitään rankalla kädellä edelleen (kiinnijäämisestä kohta vuosi).[/QUOTE]

Minä voin melkoisella varmuudella sanoa että olisi entinen mies omalla kohdallani. Sama pätee toisin päin. Mies on sen ihan suoraan sanonut että saman tien tulisi ero jos pettäisin.
Exäni petti minua toistuvasti lupauksista huolimatta joten se on minun periaate etten jää toista kertaa odottamaan jos mies nyt pettäisi.
Ja jos nyt hypoteettisesti antaisin näennäisesti anteeksi, minusta tulisi katkera, kostava ja vittumainen akka eikä suhteemme olisi enää koskaan entisensä.
Lisäksi meillä on ns. täydellinen suhde, siis vikoineen päivineen mitään enkä päivääkään tästä muuttaisi. Meillä on jotain niin kaunista että se olisi kuin silmille kusemista jos toinen nyt pettäisi toisen luottamuksen. Se joka niin typerä olisi että tällaisen suhteen vaarantaisi, osoittaisi oman typeryytensä ja sen ettei osaa ihanaa ja rakkaudellista asiaa arvostaa ja että tämä olisi ollut esittämistä kaikki vuodet -> ero aino mahdollisuus selvitä täysijärkisenä!

"eukko"
Kun en tiedä. Luulen mieheni pettäneen, mutten ole varma. Miten tuollaisen voi ottaa esille... Mieli tekisi heittää suoraan päin naamaa kysymys "onko sinulla ollut seurustelumme aikana muita naisia?" tai "aiotko olla uskollinen minulle?" tai jotain vastaavaa... Ilme sen kertoisi, vaikka väittäisi että on uskollinen... Tietää mihin lähti kanssani, tietää miten paljon uskollisuus merkkaa minulle. Toisaalta tiedän että mies on sählännyt suhteissaan helv*tin paljon..

"víeras"
Jos pettäminen määritellään vehtaamiseksi toisten kanssa kun on mun kanssa parisuhteessa, niin ei ole, mutta koen silti että olen pariin otteeseen tullut petetyksi kun mies on pettänyt mun luottamuksen niin pahasti, vaikkei siihen asiaan liittynyt mitään kolmatta pyörää. Aika nihkeästi suhtauduin, ja mietin kyllä pitkään et kannataako jatkaa yhdessä, ja jos vielä joskus tulee vastaava tilanne niin en jää edes harkitsemaan vaihtoehtoja vaan kyllä tää suhde on sitten siinä.

"vieras"
En oikein usko. Mulla on ollut aina luottamus mun mieheen ja ex-mieheenkin. Jos heille ei avioseksi kelpaa, mikä pitäisi olla parhainta seksiä maailmassa, saavat sitten mennäkin menojaan.. Eli en oikein usko tätä mieheni kohdalle.

Ken guru
Ei, enkä usko että koskaan tulee pettämäänkään.

Sitä en sitten tiedä tuleeko joskus johonkin toiseen rakastumaan. Toivotaan että ei. Mutta tuossakin tapauksessa eroaisi minusta ensin ennen kuin tekisi mitään.

Yhteistyössä