Heh, harvapa mies varmaan asiasta vaimolleen kertoo.
"Ai niin kulta, panin tänään Henrikssonin Janikaa. Mitä tänään syödään?"
Otto, suora lonkero!Heh, harvapa mies varmaan asiasta vaimolleen kertoo.
Niin, se on totta. Mutta ainakin omasta suhteestani voin kertoa sen että meillä on niin suorat ja luottavat välit toisiimme että arvot, mielipiteet ja rajat on ehditty tässä seitsemän vuoden aikana puhumaan aika tarkkaan. Molemmat olemme joutuneet edellisissä suhteissa petetyiksi ja on aika selviö että sitä ei toisillemme tehdä.Heh, harvapa mies varmaan asiasta vaimolleen kertoo.
Otto, suora lonkero!
"Mitas ajattelet?"
"Naapurin Tiinaa..."
Jotenkin sulta voi aina odottaa näissä ketjuissa sellaista muita polkevaa pessimismiä. Mutta yksinhän sinä luonnollisesti tuolla luonteella ja ajatusmaailmalla oletkin, se on harmillista ja valitettavaa.Juujuu, niin aina, niin aina.
Harmi että ehdit lainaamaan mun viestin, poistin sen äkkiä itsekin koska se oli dissaava, vaikka sen pilke silmäkulmassa heitinkin.Jotenkin sulta voi aina odottaa näissä ketjuissa sellaista muita polkevaa pessimismiä. Mutta yksinhän sinä luonnollisesti tuolla luonteella ja ajatusmaailmalla oletkin, se on harmillista ja valitettavaa.
Et sinä voi yleistää että kaikki miehet pettää ja kaikki naiset ovat tyhmiä ja sinisilmäisiä. Olen pahoillani että olet takkiisi elämässäsi noin pahasti ottanut ettet salli/usko muillekaan onnea, mutta jospa se aurinko sullekin paistaisi.
Minua huvittavat ihmiset jotka ovat niin negatiivisia, luulevat tietävänsä paremmin kuin asianosaiset itse ja paukuttelevat henkseleitään valtavalla itsenäisyydellä ja riippumattomuudella.
Mitä enemmän sinä Lunatic täällä dissaat muita ja muiden tapoja elää ja teet sen vieläpä hyvin ilkeään sävyyn (mitä sillä luulet voittavasi?) sitä enemmän epäilen että sinä kaipaat valtavasti hyväksyntää, rakkautta ja läheisyyttä mutta ei vain oikein onnistu niiden saaminen?
Onko sinua käytetty lapsena hyväksi? Monet oireesi viittaavat siihen suuntaan.
Niin, en koskaan voi sanoa kenestäkään 100% luottamusta, kuten ekassa viestissäni kirjoitin, en epäile kunnes toisin todistetaan eli luotan tällä erää ns. sinisilmäisesti. Mitään viitteitä, haluja, tarpeita jne. en ole miehessäni havainnut pettämisen suuntaan. Ja en vaivaa päätäni tuollaisella asialla ellei sellainen tilanne tule joskus ajankohtaiseksi. Toivon tietysti ettei pettäminen ole millään tavalla suhteessamme ajankohtainen asia, ikinä.Harmi että ehdit lainaamaan mun viestin, poistin sen äkkiä itsekin koska se oli dissaava, vaikka sen pilke silmäkulmassa heitinkin.
Yritän olla positiivisempi. En voi mitään sille ettei ole paljon luottoa ihmisiin, siksi pidän liian helposti niitä ihmisiä sinisilmäsinä ja tyhminä, jotka luottavat toiseen omien sanojen mukaan esim 100%sti.
Mutta yritän päästä tosta liiasta kyynisyydestä eroon, en kyllä usko että kuva ihmisistä tässä maailmassa kovin hyväksi jatkossakaan muuttuu.. mutta lupaan yrittää, ihmisen kerrallaan.
Nyt mentävä mun on.