Paras jääsuklaa-resepti?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tonttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tonttu"

Vieras
Tein tällä:
125 g kookosrasvaa
1 muna
1½ dl tomusokeria
½ dl kaakaojauhetta
½ tl vaniljasokeria

Lyhyesti; vatkataan muna ja sokeri vaahdoksi, lisätään loput, viimeisenä jäähtynyt kookosrasva. Pursotetaan vuokiin.

En vaan saanut sitä samaa makua, mitä joskus olen saanut, vaikka hyväähän näistäkin tuli.

Kenelläkään parempaa reseptiä?
 

Yhteistyössä