Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haluaisin tietää KAIKEN. En tiedä miksi, kai siksi että se helpottaisi mahdollista anteeksiantoa. Jos toinen nainen olisikin ollut paras ystäväni tai vaikka joku sukulainen, olisi vihani varmasti syvä myös häntä kohtaan. Jos taas toinen olisi ollut kännilortto Tinatuopista, voi olla että hän ei esimerkiksi olisi tiennyt mieheni olevan varattu.
Tuli muuten mieleen eräs tietty Frendit -kohta, kun Rachel ja Ross olivat tauolla.... No ei siitä sen enempää ne jotka on katsonut niin tietää:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;27717720:Jos kyseessä on joku muu kuin tuntematon baarireissulta, eli siis jollain tapaa tuttu jotakin kautta, niin mitkä tiedot asiassa vaikuttaisivat siihen että saa anteeksi? Ikä, ulkonäkö, mikä? Saisiko anteeksi jos olisi:
a) nuorempi ihan nätti työkaveri
b) samanikäinen tavallisen näköinen luokkakaveri
c) vähän vanhempi ruma naapuri
Ymmärrän että jos kyseessä olisi vaikka oma kaveri, niin olisi vihainen myös sille kaverille. Mutta sitä en ihan tarkkaan ymmärrä miksi sen vastapuolen henkilöllisyydellä olisi väliä, jollei se ole joku jonka olettaisi jo minun ja hänen välisen ystävyyden/sukulaisuuden tms. takia olevan koskematta mun mieheen.
Te jotka haluaisitte tietää, millä tarkkuudella haluaisitte? Siis tyyliin riittäisikö "yks Pirjo jonka tapasin baarissa", vai haluaisitteko tietää miltä Pirjo näyttää, onko Pirjolla lapsia, missä Pirjo asuu, mikä on Pirjon ammatti, onko Pirjo sinkku vai ei... Minkälaisia asioita haluaisitte tietää ja miksi?
Minä tiedän mitä tapahtui, missä ja koska ja miksi, mutten tiedä kuka se toinen nainen oli. Riitti silloin.
Kyllähän sen yleensä jokainen tietää kenen kanssa se mies vehtaa jos kerran kiinni on jäänyt.
TinatuopistaOotko sä turkulainen vai onko muuallakin Tinatuoppi?
![]()
Asun Keravalla, täällä oli mutta se suljettiin joku puoli vuotta sitten![]()