ei tällä ole oikeastaan missiota, joku vaan soimasi erästä toista ketjua kovin pitäen sitä moraalittomana jne.. joten tämä vähän vastavetona..Ultramariini, mikä on tämän ketjun missio ja mitkä ovat visiot?
ei tällä ole oikeastaan missiota, joku vaan soimasi erästä toista ketjua kovin pitäen sitä moraalittomana jne.. joten tämä vähän vastavetona..Ultramariini, mikä on tämän ketjun missio ja mitkä ovat visiot?
ei tarvii ei, mutta herää silti.On se, minä voisin nyt valvoa kun ei aamulla tarvitse ennen seitsemää ylös, ja sitten joudun valvomaan yksin.
Hmm, olen huomannut saman. Arkiaamuina ei millään jaksais sängystä mutta lauantaiaamuna herää virkeänä jo kuudelta. Hanurista!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704666:ei tarvii ei, mutta herää silti.
Linkki ketjuun?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704671:taisin pilata yhden nimikirjaimia koskevan ketjun. :ashamed:
ei millään mallilla. Lähdetään taas jouluksi pois kotoa.Muuten, se joulu.... millä mallilla teillä rupeaa olemaan järjestelyt? Minulla on kaikki tekemättä, muutama lahja ostettuna, ja kun katsoin ensi viikon työmäärää töissä oivalsin että meille vissiin tulee Saarioisten äitien joulu.
Kun ei huomenna tarvis metsästämään tytölle joulujuhlamekkoa ja synttäreille niin kerkeäis jotain edes laittaa.
Lucky you, minäkin voisin häippästä. =)ei millään mallilla. Lähdetään taas jouluksi pois kotoa.
Jouluruokaa meillä ei juurikaan syödä, siis niitä perinteisiä. Ja jos jonkun laatikon haluankin, tai rosollin voi se olla äitien tekemää ruokaa.
Nääh, et sinä mitään pilannut, sun banaanis olisivat hukkuneet massaan jos olisi tullut paljon vastauksia.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704689:
Bye!Mutta nyt mä häippäsen unten maille.
Aamulla on melko aikainen herätys:wave:
Mökötätkö vai onko sinulla paha mieli?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27707274:
molemmat samaan aikaan.Mökötätkö vai onko sinulla paha mieli?
*ojentaa suklaata* se tepsii kaikkeen =)Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27707907:molemmat samaan aikaan.
kiitti vaan, mutta en ole ikinä oppinu tykkäämään suklaasta tms.. :O*ojentaa suklaata* se tepsii kaikkeen =)
Väärä ketju tälle tevehdykselleAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27707962:Tervehdys pervåille
Perustele väitteesiVäärä ketju tälle tevehdykselle
Aha, okei...*ota konjakki*, sitäkin löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27707958:kiitti vaan, mutta en ole ikinä oppinu tykkäämään suklaasta tms.. :O
nyt ei tarvii pihviä liekittää. olen raitis.Aha, okei...*ota konjakki*, sitäkin löytyy.
Etkö sinä huomaa että tässä ketjussa ei ole sellaisia?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27708002:Perustele väitteesi
Oletpa hankala *tarjoaa banaanin ja kupillisen kahvia*Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27708011:nyt ei tarvii pihviä liekittää. olen raitis.