Asiaton, hajuton,mauton, navaton, perseetön, raoton, tissitön, vaoton ketju..

Muuten, se joulu.... millä mallilla teillä rupeaa olemaan järjestelyt? Minulla on kaikki tekemättä, muutama lahja ostettuna, ja kun katsoin ensi viikon työmäärää töissä oivalsin että meille vissiin tulee Saarioisten äitien joulu.

Kun ei huomenna tarvis metsästämään tytölle joulujuhlamekkoa ja synttäreille niin kerkeäis jotain edes laittaa.

Muuten, se joulu.... millä mallilla teillä rupeaa olemaan järjestelyt? Minulla on kaikki tekemättä, muutama lahja ostettuna, ja kun katsoin ensi viikon työmäärää töissä oivalsin että meille vissiin tulee Saarioisten äitien joulu.

Kun ei huomenna tarvis metsästämään tytölle joulujuhlamekkoa ja synttäreille niin kerkeäis jotain edes laittaa.
ei millään mallilla. Lähdetään taas jouluksi pois kotoa.
Jouluruokaa meillä ei juurikaan syödä, siis niitä perinteisiä. Ja jos jonkun laatikon haluankin, tai rosollin voi se olla äitien tekemää ruokaa.

No niin, pakollinen synttärikäynti hoidettu. Viimeiset lahjat ostin tänään, ja Saarioisten äidit tekee ne pari laatikkoa mitä meillä jouluna tarvitaan. Niitä ei syö kuin minä.

Lipeäkala odottaa perinteisesti jääkaapissa Tapaninpäivää, possuvainaan takapuolen puolikas on pakkasessa, valkkari kaapissa.

Voin siis rauhallisin mielin syventyä työhöni tulevana viikkona. =)

Yhteistyössä