Miten tissitön, vaoton ja perseetön voi olla asiaton ja mauton?
No en mä yhtään sladdiakaan täällä nähnyt....:'(Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704513:helposti.
niinku mitä. :ONo en mä yhtään sladdiakaan täällä nähnyt....:'(
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704524:niinku mitä. :O
tietenki mulle tuntematonta tsadinmurretta.Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
etkä näeNo en mä yhtään sladdiakaan täällä nähnyt....:'(
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Hallelujah for that!:kiss:etkä näe
No kai se sullakin killuu siäl jalkojen välis?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704573::snotty:
kiitän suomennoksesta. kuvaa enkä kuvausta silti toimita.No kai se sullakin killuu siäl jalkojen välis?
ET niin. Mä kiellän.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704590:kiitän suomennoksesta. kuvaa enkä kuvausta silti toimita.
En tiedä murteesta mutta minä oivalsin sen ruotsinkieleisestä sähköön liittyvästä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704534:tietenki mulle tuntematonta tsadinmurretta.
Siitä kiitos!:saint:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704590:kiitän suomennoksesta. kuvaa enkä kuvausta silti toimita.
En tiedä murteesta mutta minä oivalsin sen ruotsinkieleisestä sähköön liittyvästä.
sladd= johto jossa on töpseli nokassa.
kamalaa. |OVoi kettu, nyt ne nukahti.....
On se, minä voisin nyt valvoa kun ei aamulla tarvitse ennen seitsemää ylös, ja sitten joudun valvomaan yksin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27704652:kamalaa. |O