..ja Ariesta vietiin kuin pässiä narusta. Niinkö?Tuo oli ohitte kymmenessä sekunnissa ensikohtaamisesta ja...
..ja Ariesta vietiin kuin pässiä narusta. Niinkö?Tuo oli ohitte kymmenessä sekunnissa ensikohtaamisesta ja...
Loytyy... :saint:Punatukkaiset on Muutama lävistys ja tatuointi vielä päälle niin
Niin tiedä sitten, mutta nätti punatukkainen nuori nainen kyseessä. Ennen tapaillut blondeja ja nyt kääntynyt asiat päälaelleen kesän aikana..ja Ariesta vietiin kuin pässiä narusta. Niinkö?
Tiedän tunteen, siks käynki nykysin vaan parturissaHeh...
niska aivan viulettinen. Eikohan se tuosta viela ihonvariseksi muutu. Joskus. :saint:
Mie jos värjään niin otsa on yks mikä on ihan varmana ainakin osittain värissä vaikka kuinka koitan olla varovainen..toinen on korvat.Heh...
niska aivan viulettinen. Eikohan se tuosta viela ihonvariseksi muutu. Joskus. :saint:
Mistä sä tiesit mun nimen? P.... Kerttuli Nuivanen.Vai tämmöttii se P.... vapaa-ajallaan puuhailee.
Öh, unihiekkaa silmissä vissiin, luin "diureettinen"Heh...
hyvää iltaa, herra majuri!Alkuperäinen kirjoittaja äkäinen hra majuri;27702843:iltaa tytöt ja pojat
Tama savy on niin hyva, etta kylla yksi varjatty niskakin menettelee.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27702783:Tiedän tunteen, siks käynki nykysin vaan parturissa
Tama savy on niin hyva, etta kylla yksi varjatty niskakin menettelee.
Tää paska palstasofta rajoittaa huutamistaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27702865:hyvää iltaa, herra majuri!
Tää ei anna mun kirjottaa capslocki päällä.. :/ Piti olla silleen isolla, armeija tyyliin..
No, hetken jalleen.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27702883:Hyvä sitten Harmi kun en kerenny näkemään sitä kuvaa :/
Eihän tuossa näy edes vakoakaan
Sori... mutta sangyssa kuitenkin olen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27702907:Eihän tuossa näy edes vakoakaan
Näemmä, tylsä juttu... :/Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27702896:Tää paska palstasofta rajoittaa huutamista
Saanko mennä jo nukkuu...yhtä rähinää ollu tää päivä lasten osalta, keksivät taas kaiken että saisin ennenaikaisia harmaita hiuksia..