Sangria
joo ja musta aukkokin paistoiVarppina tulee ketju missä väitetään että se polvi oli sopimattomasti mekko päällä spagaatissa ja kutoi villasukkaa!:xmas:
joo ja musta aukkokin paistoiVarppina tulee ketju missä väitetään että se polvi oli sopimattomasti mekko päällä spagaatissa ja kutoi villasukkaa!:xmas:
Huomenta palstan huomiohupakoltajoo ja musta aukkokin paistoi
huomenta :kiss:Huomenta palstan huomiohupakolta
Huomenta palstan huomiohupakolta
Pakanaa ei voi enää auttaa.Joku haluaa siivota tän ketjun seksi-osioon. Aikamoista p*rnoa koko ketju täynnä, hyi teitä. .laugh:
Teitä on siis pakko kouluttaa hyveellisemmiksi.
Ihana!Pakanaa ei voi enää auttaa.
Tai sitten se on peruukki.Ihana!
Miten ihmeessä noi hiukset saa tolleen, onkohan tonne piilotettu jalkapallo:O
En mä eilisen jälkeen oo mitään laittanu Taidan vilauttaa seuraavan kerran sitten vasta kun on edellinen kohu laaantunut ettei kukaan saa slaagiaHuomenta
Ja multa meni ohi huomiomussukan kuva. :kieh:
Ensin hiuksiin reippaasti muotoiluainetta. Sitten pää alaspäin tupeerataan voimakkaasti. Pieni siivu etuhiuksista jätetään tupeeraamatta. Sitten kun tarpeeksi tupeeratttu, niin lakkaa älyttömästi joka paikkaan ja annetaan kuivua pää alaspäin. sitten harjataan kevyesti ne etuhiukset siihen ja lakkaa taas päälle.Ihana!
Miten ihmeessä noi hiukset saa tolleen, onkohan tonne piilotettu jalkapallo:O
Nykyään täällä on paljon herkkiä ihmisiä. Mä olen laittanut paljon "pahempia" kuvia aikoinaan eikä kukaan valittanut. Enkä nyt tarkoita kuvia itsestäni.En mä eilisen jälkeen oo mitään laittanu Taidan vilauttaa seuraavan kerran sitten vasta kun on edellinen kohu laaantunut ettei kukaan saa slaagia
*tupinaa* ihme mielensäpahoittajia....Nykyään täällä on paljon herkkiä ihmisiä. Mä olen laittanut paljon "pahempia" kuvia aikoinaan eikä kukaan valittanut. Enkä nyt tarkoita kuvia itsestäni.
Annas, arvaan. Oot kampaaja?Ensin hiuksiin reippaasti muotoiluainetta. Sitten pää alaspäin tupeerataan voimakkaasti. Pieni siivu etuhiuksista jätetään tupeeraamatta. Sitten kun tarpeeksi tupeeratttu, niin lakkaa älyttömästi joka paikkaan ja annetaan kuivua pää alaspäin. sitten harjataan kevyesti ne etuhiukset siihen ja lakkaa taas päälle.
Tai sitten kun on hyssykämpää, ei noi palstan virkaintoisimmat sinivuokkoset päivystä myöhemmällä vissiiEn mä eilisen jälkeen oo mitään laittanu Taidan vilauttaa seuraavan kerran sitten vasta kun on edellinen kohu laaantunut ettei kukaan saa slaagia
Nyt jos saat bannia tosta kuvasta niin ruoskin sut!!!!!Nykyään täällä on paljon herkkiä ihmisiä. Mä olen laittanut paljon "pahempia" kuvia aikoinaan eikä kukaan valittanut. Enkä nyt tarkoita kuvia itsestäni.
Tai sitten kun on hyssykämpää, ei noi palstan virkaintoisimmat sinivuokkoset päivystä myöhemmällä vissii
:ashamed:Nyt jos saat bannia tosta kuvasta niin ruoskin sut!!!!!
Suus kiinni nyt nainen!!!:ashamed:
No kun meni hermot lässyttäjien takia.
Suus kiinni nyt nainen!!!
*lähtee etsimään isoa piiskaa*
Mitä sitä turhaan mitään asuja saati vaatteita...Tulikin mieleen sellainen plussalaisten miitinki että kaikilla on naamiaisasut. :xmas:
en oo mutta teen erilaisia maskeerauksia itselleniAnnas, arvaan. Oot kampaaja?
Hyvää päivää ihanat immeiset.
Tuleeko joku aveciksi huomisiin opiskelijajuhliin?