The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nain olen toiminut. ;)

Tai oikeastaan olen ollut niinkin reipas, etta ajoin auton ihan ovelle saakka, pari, kolme kertaa. Sain ihan napsan polun aikaan. :LOL:

Ei oikein innosta menna nokkosrokkoa lehauttamaan lumitoilla. Fibromyalgiakaan ei kylmasta pida, vaikka liikkuminen onkin hyvaksi.
mulla on ollut joskus männävuosina sitä "nokkosrokkoa" käsiin tuli ja oli kyllä todella ikävän kirvelevää.

ai sulla on fibrokin? todella ikävä sairaus :(
 
Morgenströmmiä vaan kaikille :)! Se on kuulkaas tasan kymmenen päivää tipeti tappia h- hetkeen...jaksaajaksaa, kestääkestää...:D

Ei muuten taida kestää. Meillä ainakin on ipanaosasto aivan hepuleissansa pitkin päivää :O..ei kait tämmöstä ole ikinä ollutkaan...tai sitten mä oon vaan niin hyvä unohtamaan...Mutta lopputulema on ihan sama, vaikka noita riekututtas ulkona koko päivän, metelissä piisaa...eli joulurauhan julistusta odottaessa :D!

Siivouspäivää tyrkkäis ja vissiin mun jossain vaiheessa pitäs leipoakin. Ainakin Hanna- tätejä ja Paholaisenkakkua :p...ja luntakin vissiin sais mennä lykkäämään...
 
  • Tykkää
Reactions: Morrigan
Nain olen toiminut. ;)

Tai oikeastaan olen ollut niinkin reipas, etta ajoin auton ihan ovelle saakka, pari, kolme kertaa. Sain ihan napsan polun aikaan. :LOL:

Ei oikein innosta menna nokkosrokkoa lehauttamaan lumitoilla. Fibromyalgiakaan ei kylmasta pida, vaikka liikkuminen onkin hyvaksi.
Ai sullakin on fibro. Ärsyttävä vaiva. Mutta onneksi sen kanssa on oppinu elämään, Kunhan vain ensi kesästä tulisi kuivempi ja lämpöisempi,niin olisi edes hetken verran parempi olla.

:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
mulla on ollut joskus männävuosina sitä "nokkosrokkoa" käsiin tuli ja oli kyllä todella ikävän kirvelevää.

ai sulla on fibrokin? todella ikävä sairaus :(
No, kylla mina parjailen, kunhan en saa isompaa nokkosrokkokohtausta, silloin turpoavat hengitystietkin. Ja fibro on vain paskamainen, se ei juurikaan riko mitaan, vaikka sarkeekin ja vie voimat.

Silti tuo lumi pitaisi saada siirrettya, posteljoonikin alkaa kohta jattaa vaativia viesteja postilaatikkoon... mutta tuo kuitenkin laskuja, oli hanki millainen tahansa.
 
Astuu varovasti ketjuun... :snotty:

Piti mennä sitariin että sai auton parkkihalliin kun oli niin luminen ja jäässä. Kuskin ovi ei edes auennut vaan piti mennä repsikan paikalta. Nyt on taas lumet poissa siitä.
Hain sitarista verkkokaupan paketin :)
Tein samalla lumitöitä ja pitäis suihkuun mennä kun työpäiväkin edessä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä