The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos nuoruusaikainen tyttöystävä laittaa naamakirjan kautta viestiä ja kysyy että milloin olen menoss apohjoiseen jos kyytille pääsis. sanoin hänelle etät yksin olen menoss apohjoiseen jouluksi ja vähän mietinnässä että mihin menisin. Sitten tämä nainen jossainvaiheessa kirjoittaa että hieman harmissaan kun hän joutuu yksin olemaan mökillä joulun. Oliko tuo joku epäsuora vihjaus vai... ??
Prkl tuollasii vihjailuja ,sanois suoraan mitä haluua ja sehän tiedetään mitä se haluaa. ihan sama jos mies sanoo jotain epämääräistä niin yritä siinä sitten tulkita mitä tarkoittaa,miksei vaan voi sanoa suoraan niin ei tarviis arvuutella.

kahvikirahvi
Jos nuoruusaikainen tyttöystävä laittaa naamakirjan kautta viestiä ja kysyy että milloin olen menoss apohjoiseen jos kyytille pääsis. sanoin hänelle etät yksin olen menoss apohjoiseen jouluksi ja vähän mietinnässä että mihin menisin. Sitten tämä nainen jossainvaiheessa kirjoittaa että hieman harmissaan kun hän joutuu yksin olemaan mökillä joulun. Oliko tuo joku epäsuora vihjaus vai... ??
Kysyppä että oisko se seuraa vailla :)

Ollaan oltu teineistä asti hyviä kavereita ja yhtä pientä seikkailua lukuunottamatta kavereita jonka kanssa jaettu hyviä ja huonoja hetkiä, niin tuo hieman ihmetyttää? Toisaalta miksei kaksi yksinäistä voisi viettää joulua yhdessä ilman että siinä olisi mitään takana.
Vaikea tuohon on oikeastaan mitään ulkopuolisena sanoa.
Voihan olla että kyselee vain seuraa/kaveria itselleen jouluksi.
Voi olla jotain vihjailua tai voi muuten vain kysellä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä