Sangria
Niin minustakinVaikuttaisi kyllä joltain epäsuoralta vihjaukselta.
Niin minustakinVaikuttaisi kyllä joltain epäsuoralta vihjaukselta.
Ollaan oltu teineistä asti hyviä kavereita ja yhtä pientä seikkailua lukuunottamatta kavereita jonka kanssa jaettu hyviä ja huonoja hetkiä, niin tuo hieman ihmetyttää? Toisaalta miksei kaksi yksinäistä voisi viettää joulua yhdessä ilman että siinä olisi mitään takana.Vaikuttaisi kyllä joltain epäsuoralta vihjaukselta.
Prkl tuollasii vihjailuja ,sanois suoraan mitä haluua ja sehän tiedetään mitä se haluaa. ihan sama jos mies sanoo jotain epämääräistä niin yritä siinä sitten tulkita mitä tarkoittaa,miksei vaan voi sanoa suoraan niin ei tarviis arvuutella.Jos nuoruusaikainen tyttöystävä laittaa naamakirjan kautta viestiä ja kysyy että milloin olen menoss apohjoiseen jos kyytille pääsis. sanoin hänelle etät yksin olen menoss apohjoiseen jouluksi ja vähän mietinnässä että mihin menisin. Sitten tämä nainen jossainvaiheessa kirjoittaa että hieman harmissaan kun hän joutuu yksin olemaan mökillä joulun. Oliko tuo joku epäsuora vihjaus vai... ??
En itse usko tuollaiseen,ainakaan jos kyse miehestä ja naisesta.Ollaan oltu teineistä asti hyviä kavereita ja yhtä pientä seikkailua lukuunottamatta kavereita jonka kanssa jaettu hyviä ja huonoja hetkiä, niin tuo hieman ihmetyttää? Toisaalta miksei kaksi yksinäistä voisi viettää joulua yhdessä ilman että siinä olisi mitään takana.
Kysyppä että oisko se seuraa vaillaJos nuoruusaikainen tyttöystävä laittaa naamakirjan kautta viestiä ja kysyy että milloin olen menoss apohjoiseen jos kyytille pääsis. sanoin hänelle etät yksin olen menoss apohjoiseen jouluksi ja vähän mietinnässä että mihin menisin. Sitten tämä nainen jossainvaiheessa kirjoittaa että hieman harmissaan kun hän joutuu yksin olemaan mökillä joulun. Oliko tuo joku epäsuora vihjaus vai... ??
Eihän siinä tarvii takana mitään olla, mutta kun siihen eteen voi tulla jotain..En itse usko tuollaiseen,ainakaan jos kyse miehestä ja naisesta.
Vaikea tuohon on oikeastaan mitään ulkopuolisena sanoa.Ollaan oltu teineistä asti hyviä kavereita ja yhtä pientä seikkailua lukuunottamatta kavereita jonka kanssa jaettu hyviä ja huonoja hetkiä, niin tuo hieman ihmetyttää? Toisaalta miksei kaksi yksinäistä voisi viettää joulua yhdessä ilman että siinä olisi mitään takana.
Voihan sitä nyt ajatella noin kuin aries mutta jos olisivat jouluna saman katon alla, voisi yksi asia johtaa toiseen jneEn itse usko tuollaiseen,ainakaan jos kyse miehestä ja naisesta.
Siksi kannattaakin kysyy suoraan mitä se nainen on vailla.Vaikea tuohon on oikeastaan mitään ulkopuolisena sanoa.
Voihan olla että kyselee vain seuraa/kaveria itselleen jouluksi.
Voi olla jotain vihjailua tai voi muuten vain kysellä.
Siihen lisätään se takkatuli ja hieman glögiä punaviinin kera..Voihan sitä nyt ajatella noin kuin aries mutta jos olisivat jouluna saman katon alla, voisi yksi asia johtaa toiseen jne
Eli jos haluut piparii jouluna ni vietät joulun sen kanssa muuten tuskin kannattaa.Siihen lisätään se takkatuli ja hieman glögiä punaviinin kera..
...kossu, kirves ja lumihanki...Siihen lisätään se takkatuli ja hieman glögiä punaviinin kera..
Niin ja sitten tuleekin kuuma kun takkatuli ja glögi lämmittääSiihen lisätään se takkatuli ja hieman glögiä punaviinin kera..
Lumihanki viilentäis mukavasti ja sitten kaipaiskin jo lämmitystä, ehkä hierontaakin...kossu, kirves ja lumihanki...
ja sitten pitääkin vähän avata puseron nappiiNiin ja sitten tuleekin kuuma kun takkatuli ja glögi lämmittää
kossu valellaan vartalolle mut mihis kirves lyödään...Lumihanki viilentäis mukavasti ja sitten kaipaiskin jo lämmitystä, ehkä hierontaakin
Ehkä pitää se pusero ottaa heti pois. Jos vaikka ei olekaan nappejaja sitten pitääkin vähän avata puseron nappii
Sängyn alle.kossu valellaan vartalolle mut mihis kirves lyödään...
eiku kyllä se pitää olla pusero jossa napit niin mies,tässä tapauksessa Aries, voi kiskasta sen auki niin et napit vaan lentelee*viuuuhh*Ehkä pitää se pusero ottaa heti pois. Jos vaikka ei olekaan nappeja
No niin tietysti, unohdin tuon :headwall:eiku kyllä se pitää olla pusero jossa napit niin mies,tässä tapauksessa Aries, voi kiskasta sen auki niin et napit vaan lentelee*viuuuhh*
Näköjään.Rupesitte tarinaa kirjoittelee