kahvikirahvi
17-vuotiaalle piparia.. täytyy varmaan käydä ostamassa.kelpaa varmaan mutta voi vaatia myös piparia
siis jos on isäänsä tullut
Tahdon muuten tämmösen.
17-vuotiaalle piparia.. täytyy varmaan käydä ostamassa.kelpaa varmaan mutta voi vaatia myös piparia
siis jos on isäänsä tullut
tuon kun tempasee ukon näkösällä päälle niin ei takuulla kerkiä tulla kylmäTahdon muuten tämmösen.
Riippuu varmaan ukosta.. Mutta ruutiukosta en epäile.tuon kun tempasee ukon näkösällä päälle niin ei takuulla kerkiä tulla kylmä
Oi vähänks ihana, haluun heti17-vuotiaalle piparia.. täytyy varmaan käydä ostamassa.
Tahdon muuten tämmösen.
mutta jos laitat tosta kuvan niin lupaa järjestää sulle kuukaudeksi banniaOi vähänks ihana, haluun heti
:Omutta jos laitat tosta kuvan niin lupaa järjestää sulle kuukaudeksi bannia
vähintään
Mäki haluun!!17-vuotiaalle piparia.. täytyy varmaan käydä ostamassa.
Tahdon muuten tämmösen.
Niin sen minkä ex mälläs? Miksi sä sen maksoit O_OAuton huolto ja korjaus 1050 e :O
Jumalauta, nyt on sitten tili OIKEASTI TYHJÄ!
nou hätä, puoli vuotta aikaa täyttää se ennenkuin talonrakennusprojekti alkaaAuton huolto ja korjaus 1050 e :O
Mikset huolla ja korjaa ite?Auton huolto ja korjaus 1050 e :O
Naapurin roskikseen.. :saint: pihakirppis?Miksi ei voisi olla vain sellaisia ihan kivoja, hajuttomia, mauttomia, tylsia paivia joskus?
Taaskaan ei tunnu mikaan sujuvan. Olen sentaan saanut vahan siivoiltua, mutta minne hittoon laitan kaiken a) tarpeellisen b) tarpeellisen minulle kuulumattoman c) ehka tarpeellisen minulle kuulumattoman ja d) kaiken muun paskan? Roskis on jo taynna...
Ei, kun ihan toi mun käytössä oleva auto.Niin sen minkä ex mälläs? Miksi sä sen maksoit O_O
Miekin tahon..jos vaan näyttäis yhtä hyvältä ku toi.Tahdon muuten tämmösen.
mä voisin myydä sulle muutaman viikon sellasia tylsiä ja mauttomia päiviäMiksi ei voisi olla vain sellaisia ihan kivoja, hajuttomia, mauttomia, tylsia paivia joskus?
Taaskaan ei tunnu mikaan sujuvan. Olen sentaan saanut vahan siivoiltua, mutta minne hittoon laitan kaiken a) tarpeellisen b) tarpeellisen minulle kuulumattoman c) ehka tarpeellisen minulle kuulumattoman ja d) kaiken muun paskan? Roskis on jo taynna...
Totta tuokin, mutta nykytuloilla ei säästöjä ihan hirveästi kartu. Hyvä, että saa peruselämisen maksettua. Pitänee realisoida jotain ennen rojektin aloittamista.nou hätä, puoli vuotta aikaa täyttää se ennenkuin talonrakennusprojekti alkaa
Molemmat naapurit ovat osakkaine meidan roskissopparissa, eli ei oikein onnistu. eika tanne metsaan kukaan hullu pihakirppikselle tule. Ja taytyy nuo exan jutskat johonkin sailoa.Naapurin roskikseen.. :saint: pihakirppis?
Mää jo aattelin Se onkin semmosta toimintaa mikä ei mulle sovi.Ei, kun ihan toi mun käytössä oleva auto.
Exä maksakoot itse mälläyksensä.
Saat vaihtarina elamaa suurempaa draamaa ja yllattavia tilanteita koko sakillisen.mä voisin myydä sulle muutaman viikon sellasia tylsiä ja mauttomia päiviä
lähtis halvalla
Minussa on hyviäkin puolia, mutta tekninen ymmärrys ei ole yksi niistä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27696756:Mikset huolla ja korjaa ite?