kahvikirahvi
Mut huomenna on päivä uusNo voi harmi.
Mut huomenna on päivä uusNo voi harmi.
Mut huomenna on päivä uus
Täällä muksu nukkuu kohta kolmatta tuntia, mä oon siivonnut ja tehny ruokaa Illaksi pitäis lähteä töihin taas. Mihinkäs oot menossa?Mitäs tänne tänään kuuluupi ?
Parin tunnin kuluttuu pitäs olla taas liikenteessä.
Minä kuuntelen itkuvirsiä täällä:'(Täällä muksu nukkuu kohta kolmatta tuntia, mä oon siivonnut ja tehny ruokaa Illaksi pitäis lähteä töihin taas. Mihinkäs oot menossa?
Meillä on ollu vähän itkuvirttä aamusta asti kun toinen on vähän kipee, ja sen lisäksi kärsimätön luonne kaverillaMinä kuuntelen itkuvirsiä täällä:'(
Mun meno on niinkin tylsä kun vaan voi olla,pitää viedä kosla korjattavaksi jos meinaa et pysyä lämpimänä. turhaa rahanmenoa mutta pakko mikä pakko jos ei halua et perse jäätyy samalla reissulla viimeset joulujutut ja se on sit siinä
Ota tyhjiä tonnikalapurkkeja, irrota kannet, liota etiketit pois, liimaa etiketin tilalle jotain koristenauhaa, laita sisälle konvehteja tms, ja kääri purkit sellofaaniin ja sulje lahjanarulla.Voi olla väära ketju tälläselle mutta en jaksa tehdä erikseen aloitusta. Joululahjoista,mietin vain et meillä ei sillee ole kavereiden kanssa tapana lahjoa toisiamme mut kuitenkin aina joku jonkun pienen jutun ostaa/tekee joten ajattelin tässä et mitäköhän vois ajatella lahjaksi.Onko ideoita? siis todellakin jotain ihan pientä eikä mitään kallista.
Jotain hyvä nameja ajattelinkin,täytyy tehdä sekotusOta tyhjiä tonnikalapurkkeja, irrota kannet, liota etiketit pois, liimaa etiketin tilalle jotain koristenauhaa, laita sisälle konvehteja tms, ja kääri purkit sellofaaniin ja sulje lahjanarulla.
Sä olet kyllä aina äkäinenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27696453:Saatanan valkonen paska, jota tulee perkeleesti joka päivä
niimpä. onneks poika oli kolannut pihanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27696453:Saatanan valkonen paska, jota tulee perkeleesti joka päivä
Kolaisko se meidänkin pihan? Tai siis pihakäytävän, kun rivarissa asutaan.niimpä. onneks poika oli kolannut pihan
jos oot valmis tinkaamaan ja vittuilemaan ja jopa huutamaan 17v kollille niin ei ole tapataattua vaikka se onnistuisKolaisko se meidänkin pihan? Tai siis pihakäytävän, kun rivarissa asutaan.
Tuttuja juttuja Käskeppä sen hilpassa tänne niin minäpä huuan.jos oot valmis tinkaamaan ja vittuilemaan ja jopa huutamaan 17v kollille niin ei ole tapataattua vaikka se onnistuis
jos älykännyjä meinaat niin niissä voi säätää että miten emailia haetaan ja mitä tapahtuu kun sellasta tuleeÖöh nyt tulee tyhmä kysymys mulla kun on ihan tavis känny missä ei mitään hienouksia kun en ymmärrä niistä mitään ni pysyn vanhassa kapulassa niin kauan ku rikki menee. Niin sitä vaan piti kysymäni et jos tulee s-postii ni antaako se jonku äänen samal tavalla ku tekstarin tullessa?
no minäpä sanon, jokohan tuo älyää vaatia saman palkan mitä isänsäTuttuja juttuja Käskeppä sen hilpassa tänne niin minäpä huuan.
älyä tai ei mut noin niinku yleensäkin sellasii misä on kaikki hienoudet.jos älykännyjä meinaat niin niissä voi säätää että miten emailia haetaan ja mitä tapahtuu kun sellasta tulee
Kuulostaa uhkaavalta Mikähän se palkka mahtaa olla? Kelpaaks sille kahvi ja tortut :snotty:no minäpä sanon, jokohan tuo älyää vaatia saman palkan mitä isänsä
no jos hienoudet löytyy niin sit kaikkee voi säätääälyä tai ei mut noin niinku yleensäkin sellasii misä on kaikki hienoudet.
kelpaa varmaan mutta voi vaatia myös pipariaKuulostaa uhkaavalta Mikähän se palkka mahtaa olla? Kelpaaks sille kahvi ja tortut :snotty:
okei,kiitti :kiss:no jos hienoudet löytyy niin sit kaikkee voi säätää