The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:.....ihanaa Lucian- päivää kaikille :)!

Hirweetä haipakkaa koko elo nykyään, joka päivä jotain väsäämistä ja ympäri kylää kello kaulassa hikipäissään :) - eipähän ole todellakaan tekemisen puutetta. Muusta puutteesta en edes viiti puhuakaan...

Mutta - mepäs mennään kohtsiltään kirkkoon viettämään kerholaisten joulujuhlaa :)! Ihan innolla odotan, noi kaksi nuorimmaista on lentoon lähdössä ja tärinöissään, kun pääsevät esiintymään kaikelle kansalle :D...Pitää laittaa nessuja itelleen mukaan, ettei taas nolauta miestä - mikäli sinne nyt ylipäätänsä joutaa mukaan....

Pikavisiittiä mutta näillä eväillä :wave:....halipusinamitukset :kiss: :hug: :D
 
Täällä muksu nukkuu kohta kolmatta tuntia, mä oon siivonnut ja tehny ruokaa :) Illaksi pitäis lähteä töihin taas. Mihinkäs oot menossa?
Minä kuuntelen itkuvirsiä täällä:'(

Mun meno on niinkin tylsä kun vaan voi olla,pitää viedä kosla korjattavaksi jos meinaa et pysyä lämpimänä. turhaa rahanmenoa mutta pakko mikä pakko jos ei halua et perse jäätyy:D samalla reissulla viimeset joulujutut ja se on sit siinä:)
 
kahvikirahvi
Minä kuuntelen itkuvirsiä täällä:'(

Mun meno on niinkin tylsä kun vaan voi olla,pitää viedä kosla korjattavaksi jos meinaa et pysyä lämpimänä. turhaa rahanmenoa mutta pakko mikä pakko jos ei halua et perse jäätyy:D samalla reissulla viimeset joulujutut ja se on sit siinä:)
Meillä on ollu vähän itkuvirttä aamusta asti kun toinen on vähän kipee, ja sen lisäksi kärsimätön luonne kaverilla :D
Munkin tarvis varmaan käydä vikat joululahjat ostamassa joku päivä kuhan kerkeäis.
 
Voi olla väära ketju tälläselle mutta en jaksa tehdä erikseen aloitusta. Joululahjoista,mietin vain et meillä ei sillee ole kavereiden kanssa tapana lahjoa toisiamme mut kuitenkin aina joku jonkun pienen jutun ostaa/tekee joten ajattelin tässä et mitäköhän vois ajatella lahjaksi.Onko ideoita? siis todellakin jotain ihan pientä eikä mitään kallista.
 
kahvikirahvi
Voi olla väära ketju tälläselle mutta en jaksa tehdä erikseen aloitusta. Joululahjoista,mietin vain et meillä ei sillee ole kavereiden kanssa tapana lahjoa toisiamme mut kuitenkin aina joku jonkun pienen jutun ostaa/tekee joten ajattelin tässä et mitäköhän vois ajatella lahjaksi.Onko ideoita? siis todellakin jotain ihan pientä eikä mitään kallista.
Ota tyhjiä tonnikalapurkkeja, irrota kannet, liota etiketit pois, liimaa etiketin tilalle jotain koristenauhaa, laita sisälle konvehteja tms, ja kääri purkit sellofaaniin ja sulje lahjanarulla.
 
Ööh nyt tulee tyhmä kysymys:D mulla kun on ihan tavis känny missä ei mitään hienouksia kun en ymmärrä niistä mitään ni pysyn vanhassa kapulassa niin kauan ku rikki menee. Niin sitä vaan piti kysymäni et jos tulee s-postii ni antaako se jonku äänen samal tavalla ku tekstarin tullessa?
 
Ööh nyt tulee tyhmä kysymys:D mulla kun on ihan tavis känny missä ei mitään hienouksia kun en ymmärrä niistä mitään ni pysyn vanhassa kapulassa niin kauan ku rikki menee. Niin sitä vaan piti kysymäni et jos tulee s-postii ni antaako se jonku äänen samal tavalla ku tekstarin tullessa?
jos älykännyjä meinaat niin niissä voi säätää että miten emailia haetaan ja mitä tapahtuu kun sellasta tulee
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä