Epämiellyttävän näköisiä ihmisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AmandaK.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AmandaK.

Vieras
Katselin tuossa just ajankulukseni täällä töissä ruutu.fi-palvelusta Supermarjoa ja työkaverini kanssa puhuimme, että siinäpä epämiellyttävän näköinen/oloinen ihminen. Hänessä ei ole mitään herttaista, ei ulkoisesti eikä sitten kun avaa suunsa. Kolkko, luiseva ja huono ryhti. Jutut ovat "minä,minä,minä" ja lapsia käy sääliksi kun joutuvat kuuntelemaan ämmien riitelyä ja silikoni-juttuja vierestä.
Mulle ei kyllä muita yhtä vastenmielisiä ihmisiä tule mieleen kuin Marjo, onko teillä joku muu mielessä?
Ja sit hei, ei tarvii tulla ulvoo että tää ketju on ikävä ja paska, tämmösen ketjun mä tänne nyt pykäsin ja jos ei miellytä niin ei tartte lukee.

Itselleni on jäänyt niin pahat muistot omasta äidistäni, että kaikki vanhemmat naiset jotka jollakin tapaa muistuttavat ulkoisesti häntä saavat minulle puistatuksia :(

joo, siitä marjosta samaa mieltä, ruma kun mikä. Yleisesti pidän hyvin epämiellyttävän näköisinä ihmisiä, joilla ylipainoa. Mitä enemmän ylipainoa, sitä epämiellyttävämpää. Alipainossa sama juttu, niitä vaan näkee huomattavasti harvemmin.

jos tämä kyseinen henkilö urheilee/liikkuu noinkin paljon niin niksei hänellä ole lihaksia? luiseva peppu, tikut jalat ja entistä tikummat kädet! Aivan hirveetä!

Mä pidän epämiellyttävän näköisenä ohuita huulia ja terävää nenää, vielä jos naama hymytön. Ja jos se ihminen jostain syystä hymyilee ja ikenet näkyy paljon, puistattaa.
En ymmärrä miksi, jokin vain tietyn tyyppisessä naamassa saa inhoreaktion aikaan.

Mulla näitä inhokkeja on äärimmäisen vähän.
Yks tyyppi nostaa aina minun karvat pystyyn, enkä edes ole varma mikä siinä tyypissä oikein mättää.

Spurgut ja narkit tietty ovat kestoinhokkejani, ei voi mitään... :whistle:

En pidä negaviitisesti asennoituvien ihmisten ilmeistä. Kauniskin naama menee pilalle, jos joka asiaan pitää suhtautua ennakkoluuloisesti, arvostellen ja ylenkatsoen. Aina on tyyppejä, jotka eivät tajua kuinka kaikki ajatukset ja asenteet näkyvät heistä.