tottakai, suolasten piiraiden laatiminen on mun listalla nro2Viittisiks sä,ihan vaan minun takia=)
nro1 on se mitä vaadin palkaks :heat:
tottakai, suolasten piiraiden laatiminen on mun listalla nro2Viittisiks sä,ihan vaan minun takia=)
Ei täs kauheen kauaa pitäis mennä juosten turusta sinne ehkä tarttee suihkuu lainata vähäsenpanin pihavalon päälle ja otin oven pois säpistä
Suolaset on mun lemppareita,paitsi ne sienet,niin ja oliivit,niin ja homejuusto.tottakai, suolasten piiraiden laatiminen on mun listalla nro2
nro1 on se mitä vaadin palkaks :heat:
eisole poka mihkänEi täs kauheen kauaa pitäis mennä juosten turusta sinne ehkä tarttee suihkuu lainata vähäsen
Oi ihana, pitäskö ottaa vaihtovaatteita vai lainaanko sultaeisole poka mihkän
panen muuripadan alle valkean ja sammaan vauhtiin voin lämmäyttää saunanki
Jos juokset tänne kalajoelle niin pääset kyydillä ensviikolla perille asti, ohikulkumatkalla olen tuolloinOi ihana, pitäskö ottaa vaihtovaatteita vai lainaanko sulta
Sulla on joku kiikarissaOon tainnu tulla hulluks... Positiivisessa mielessä !
Tästä alkaa uusi elämä !
Mähän juoksen mihin vaan, ens viikolla se piirakka on kyl varmaan jo syötyJos juokset tänne kalajoelle niin pääset kyydillä ensviikolla perille asti, ohikulkumatkalla olen tuolloin
Joo...silittele vain, mutta ala prassaa.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27691966:Mä voin pupuseni laulaa sulle unilaulun :heart: Eei kun en laulakkaan, edes sä et halua kuulla sitä Voin vaikka silittää mielummin =)
Njam kännyy helppo käännelläno tämmönen siitä tuli
edit: sori, en osaa kääntää, kääntäkää te näyttöjä
ei mulla taida olla sun kokoisia kun sä olet niinkuin pajunvarsi :heat:Oi ihana, pitäskö ottaa vaihtovaatteita vai lainaanko sulta
Kerro meillekkin ,mieles tekee kuitenkin kertooOon tainnu tulla hulluks... Positiivisessa mielessä !
Tästä alkaa uusi elämä !
Sitten pitää uuttaa piirakkaa lämmitelläMähän juoksen mihin vaan, ens viikolla se piirakka on kyl varmaan jo syöty
No ei se haittaa, otan jotain mukaan :kiss:ei mulla taida olla sun kokoisia kun sä olet niinkuin pajunvarsi :heat:
Eikai nyt vielä sentäs:OSulla on joku kiikarissa
No joo... Ehkä vähän joku puolikiikarissa, mutta se nyt ei ollut se ilon syy, eikä nyt vielä mitään suhdetta ole suunnitelmissa.Kerro meillekkin ,mieles tekee kuitenkin kertoo
Mie tehin tuon vajaa 2-vuotta sitten ja voin sanoa että kannatteeNo joo... Ehkä vähän joku puolikiikarissa, mutta se nyt ei ollut se ilon syy, eikä nyt vielä mitään suhdetta ole suunnitelmissa.
Tänään ostaa päräytin jotain, minkä perään olen kuolannut monta vuotta ja se on ollut useaan kertaan myynnissä. Melkein säästöt meni, mutta kerrankos sitä eletään.
Muutenkin päätin, että tästä lähtien nautin elämästäni ja pistän kunnon "remontin" käyntiin.
Teen tätä työtä, mistä pidän (jätän ylitunnit pois), jätän tupakanpolton, kuntoilen kokouspullat lanteilta pois ja muutenkin alan nauttimaan elämästä, ilman kiirettä ja hoppua!
Uskon. On tätä kiirettä 15 vuotta piisannutkin, niin onkin jo aika höllentää!Mie tehin tuon vajaa 2-vuotta sitten ja voin sanoa että kannattee
tämmöset kamppeet ko varaat matkaan niin ei tule kylmäNo ei se haittaa, otan jotain mukaan :kiss: