The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Professional Griefer
Uskomattoman vituttavaa, kun joku ui radan keskellä, vaikka radalla on muitakin.
Tai potkii ja sätkii koko leveydeltä, kun tullaan toista vastaan ja jalka iloisesti potkaa mahaan.

Jos joku teistä tekee tätä, niin lopettakaa heti. Eikä kannata tulla Itä-Helsingin halleihin, mä oon näin lähellä hukuttaa puolet kanssauimareista.
 
Kerro meillekkin ,mieles tekee kuitenkin kertoo:)
No joo... Ehkä vähän joku puolikiikarissa, mutta se nyt ei ollut se ilon syy, eikä nyt vielä mitään suhdetta ole suunnitelmissa.
Tänään ostaa päräytin jotain, minkä perään olen kuolannut monta vuotta ja se on ollut useaan kertaan myynnissä. Melkein säästöt meni, mutta kerrankos sitä eletään.
Muutenkin päätin, että tästä lähtien nautin elämästäni ja pistän kunnon "remontin" käyntiin.
Teen tätä työtä, mistä pidän (jätän ylitunnit pois), jätän tupakanpolton, kuntoilen kokouspullat lanteilta pois ja muutenkin alan nauttimaan elämästä, ilman kiirettä ja hoppua! :)
 
Aries 78
No joo... Ehkä vähän joku puolikiikarissa, mutta se nyt ei ollut se ilon syy, eikä nyt vielä mitään suhdetta ole suunnitelmissa.
Tänään ostaa päräytin jotain, minkä perään olen kuolannut monta vuotta ja se on ollut useaan kertaan myynnissä. Melkein säästöt meni, mutta kerrankos sitä eletään.
Muutenkin päätin, että tästä lähtien nautin elämästäni ja pistän kunnon "remontin" käyntiin.
Teen tätä työtä, mistä pidän (jätän ylitunnit pois), jätän tupakanpolton, kuntoilen kokouspullat lanteilta pois ja muutenkin alan nauttimaan elämästä, ilman kiirettä ja hoppua! :)
Mie tehin tuon vajaa 2-vuotta sitten ja voin sanoa että kannattee :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä