IhanaValo
Ja TAAS myöhästyin, te ootte liian nopeita miulle
Pikkuhiljaa aletaan laittautuu, kuopuksen joulujuhulat on tänään..
No sen olen kylläkin huomannut, että täällä kaivataan lähinnä rakkautta, jota ilmeisesti muualta ei löydy. Surullista niiden kannalta, jotka kumminkin parisuhteessa ovat.Ei siinä mitään outoa ole! Ei täällä kaivata mtn jeesustelioita, hus hus siitä
:ashamed:Sangis, sä olet aivan liian nopea :stick:
Toivottavasti puhut nyt lumesta.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27690987:Perkele, paskaa oven edessä, kun tulin duunista.
Ei, kun paskastaToivottavasti puhut nyt lumesta.
Toi ei kyllä ole kissa, tai sitten on oudon rotuinen kissa.[video=youtube;HZyDxt8eNNU]http://www.youtube.com/watch?v=HZyDxt8eNNU[/video]
Nojoo, kävinki jo nauramassa asiaa Tietysti lapioit saisset naapurin postilaatikkoon!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27691013:Ei, kun paskasta
Istutte sitten sohvalla yhdessä katsomassa täältä tätien kuvia. Varmaan tosi kivaa sun puolisolle. No, kyllä sä tajuut, mutta sitten on liian myöhstä kun se kyllästyy suhun.Terkkuja täältä sohvalta puolison vierestä :kiss:
Ehei, kun auton tuuilasilleNojoo, kävinki jo nauramassa asiaa Tietysti lapioit saisset naapurin postilaatikkoon!
Majurissa on asennetta:kiss::heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27691029:Ehei, kun auton tuuilasille
mulla on kans luppeissa eskaripoitsun juhlat, niillä on kuulemma joku lauluesitys ohjelmassaJa TAAS myöhästyin, te ootte liian nopeita miulle
Kauhee déjà vu, mulle käynyt kans kerran näin :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27690987:Perkele, paskaa oven edessä, kun tulin duunista.