The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";27690949]Mut aikalailla henkilökohtaiset kuvasiko kuuluvat meille kaikille? Outoa.[/QUOTE]

:attn:Minä jaan myös kuvia!!:attn:

kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";27690949]Mut aikalailla henkilökohtaiset kuvasiko kuuluvat meille kaikille? Outoa.[/QUOTE]

Tuolla on ihan oma ihmettelyketjukin aiheesta. Mee sinne, siellä on kohtalotovereita.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";27690971]No sen olen kylläkin huomannut, että täällä kaivataan lähinnä rakkautta, jota ilmeisesti muualta ei löydy. Surullista niiden kannalta, jotka kumminkin parisuhteessa ovat.[/QUOTE]

Ei ole yhtään surullista, mulla on NIIN iso sydän että mulla on tästä jakaa vaikka kuin monelle, samaa voin sanoa mun piparista, jaan sitäkin joskus muille!:attn:

Mutta pipari on pieni:D:attn:

[QUOTE="vieras";27690930]Mites sulla menee Sangria, sun miehen kanssa? Jos ei mene hyvin, toi tuskin auttaa. Ja koska se ei auta ja teet sitä silti, niin miksi olette edes yhdessä?

Ja samat sanat Kepsikselle, mitä järkeä tuollaisessa on? Kannattaisiko se huomio kiinnittää ihan sinne kotiin omaan puolisoon?[/QUOTE]

Terkkuja täältä sohvalta puolison vierestä :kiss:

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27691013:
Ei, kun paskasta
Nojoo, kävinki jo nauramassa asiaa:D Tietysti lapioit saisset naapurin postilaatikkoon!

[QUOTE="vieras";27691026]Istutte sitten sohvalla yhdessä katsomassa täältä tätien kuvia. Varmaan tosi kivaa sun puolisolle. No, kyllä sä tajuut, mutta sitten on liian myöhstä kun se kyllästyy suhun.[/QUOTE]

Roger roger. Kiitos huolenpidosta ja osanotosta.

[QUOTE="vieras";27691026]Istutte sitten sohvalla yhdessä katsomassa täältä tätien kuvia. Varmaan tosi kivaa sun puolisolle. No, kyllä sä tajuut, mutta sitten on liian myöhstä kun se kyllästyy suhun.[/QUOTE]

Tuommoinen kiukuttelu on epäterveellistä asioista mistä sinulla ei ole hajuakaan. Ymmärrät sitten kun joudut ostamaan verenpainelääkkeet :)

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27690987:
Perkele, paskaa oven edessä, kun tulin duunista.
Kauhee déjà vu, mulle käynyt kans kerran näin :O

Tulin kesäaamuna töistä, ja kerrostalon sisäpihan puoleisen oven eessä oli kasa paskaa. Sisäpuolella. Rappukäytävässä lämmintä n. +25.

Paska juttu mutta tulipahan kerrottua :whistle:

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä