Nyt sä oot outoVidduiletsäävai:kiss:
Nyt sä oot outoVidduiletsäävai:kiss:
Et oo ainoa, meitä on kaksOn tää kyl aika outoa olla ainoa täysin järjissään oleva täällä
Huh helpotus :kiss: pitäiskö vähän vilautella?Et oo ainoa, meitä on kaks
Mä oon aina=)Nyt sä oot outo
Joo vilauta sää mulle niin mää vilautan tsufferaffille ja tsufferaffi vilauttaa kepsikselle ja kepsis vilauttaa ruutikselle, eikuHuh helpotus :kiss: pitäiskö vähän vilautella?
Ihan nopeeta vaanJoo vilauta sää mulle niin mää vilautan tsufferaffille ja tsufferaffi vilauttaa kepsikselle ja kepsis vilauttaa ruutikselle, eiku
:O
VOi TSIIISsus!!! *tuli heti*
:ashamed: kiitos haniVOi TSIIISsus!!! *tuli heti*
Kyl soot ihana:heart: ja seksikäs *paijaa pitsipeffaa*
Ai hitto! Oota ku pyyhin kuolat rinnuksilta.
:ashamed:Aina oon sanonu että Sangria on tän palstan seksitissisin ja paraspeffaisin!:kiss:
*läählääh*:ashamed:
taidan ottaa tuon nyt poisAi hitto! Oota ku pyyhin kuolat rinnuksilta.
Mua ei naura yhtään Alko tulla tuntemuksia=):ashamed:
No ota nyssit, mutta kiva niitä on katella taas pian uusiks, ettet taas ala pihtaa!!! Rinsessaketjussa VAAN yhen kuvan näintaidan ottaa tuon nyt pois
No ei ollu samanlaiset kalsarit ku sulla! Erehdyit
Mua ei naura yhtään Alko tulla tuntemuksia=)
Mites sulla menee Sangria, sun miehen kanssa? Jos ei mene hyvin, toi tuskin auttaa. Ja koska se ei auta ja teet sitä silti, niin miksi olette edes yhdessä?
Oli siel useampi mut varmaan poistuneet ajat sitte. Täytyy katella koska taas vilauttelisNo ota nyssit, mutta kiva niitä on katella taas pian uusiks, ettet taas ala pihtaa!!! Rinsessaketjussa VAAN yhen kuvan näin
Mut aikalailla henkilökohtaiset kuvasiko kuuluvat meille kaikille? Outoa.En ala mun suhdetilannetta sulle selvittämään, ei kuulu sulle.