Minä en taida uskaltaa:snotty:Täälläin voisi olla peiton alla tilaa :saint:
Minä en taida uskaltaa:snotty:Täälläin voisi olla peiton alla tilaa :saint:
Ajattelin vain että mitä se normaalin kotiäidin päivään yleensäin kuuluu, pikkuisen imuroimista ja välillä hieman patukkaa haukata välipalaksi Mielikuva Sangriasta kontallaan imuroimassa tv-tason altaEikäkö kun meinasin vaan kun sangrialla on tylsää ja ehdotit sille uusitaa viime kerrasta ni uteliaana tietysti heti kyselemässä et mitä sillon on tapahtunu.kun en minä täällä koko aikaa ole ni ehtii sattua ja tapahtua kokoajan jotain jännää
Saisit rauhassa nukkuaMinä en taida uskaltaa:snotty:
älä vaan tuu Metiksen ja mun keskeen jos haluut nukkkuu :heat:Saisit rauhassa nukkua
Mitä lie kuuluu..mä en noista kotiäidin hommista tiedä kun en ole äiti. Kai ne tuollasii sitten on.Ajattelin vain että mitä se normaalin kotiäidin päivään yleensäin kuuluu, pikkuisen imuroimista ja välillä hieman patukkaa haukata välipalaksi Mielikuva Sangriasta kontallaan imuroimassa tv-tason alta
Oisko siellä mullekin tilaa? (Haaremin mistressinä määrään että on)just tungin itteni Metiksen peiton alle kun sillä oli muka kylmä
kiima sillä oli
nii varmaa :xmas:Saisit rauhassa nukkua
Juuh, tokihan tuota pitää vähän välipalaa välillä saada, et jaksaa taasAjattelin vain että mitä se normaalin kotiäidin päivään yleensäin kuuluu, pikkuisen imuroimista ja välillä hieman patukkaa haukata välipalaksi Mielikuva Sangriasta kontallaan imuroimassa tv-tason alta
no jos kerta olet meidän mistress niin mitenpä me sua kielleltäsOisko siellä mullekin tilaa? (Haaremin mistressinä määrään että on)
Meinasit että tekee metiksestä kerrosvoileivänälä vaan tuu Metiksen ja mun keskeen jos haluut nukkkuu :heat:
Meinasit että tekee metiksestä kerrosvoileivän
Sinähän sen tittelin mulle annoit, joten käytän sitä siekailematta hyväksino jos kerta olet meidän mistress niin mitenpä me sua kielleltäs
*raottaa peiton kulmaa ja toivottaa tervetulleeksi*
Sun pitää sitten alkaa itelles touhuamaan sitä hoidettavaaMitä lie kuuluu..mä en noista kotiäidin hommista tiedä kun en ole äiti. Kai ne tuollasii sitten on.
eihän se auta kun kaapata syliin, no mutta kuinka sulla on noin paljon vaatteita?Sinähän sen tittelin mulle annoit, joten käytän sitä siekailematta hyväksi
*hyppää peiton alle lämmittelemään* :saint:
Tarviis eka se isäehokas löytää ku edellinen paljastu sopimattomaksi siihen osaan.Sun pitää sitten alkaa itelles touhuamaan sitä hoidettavaa
Jos viereen nukkumaan tulisit niin saisit nukkua rauhassa, tosin se jokin muu olisi itsestäsi kiinninii varmaa :xmas:
No höh. hommaat sellaisen joka osaa lapsistaan huolehtia, ei tarvi yksin lapsia hoitaaTarviis eka se isäehokas löytää ku edellinen paljastu sopimattomaksi siihen osaan.
Oho, tähän en osannut varautua. Luulin pääseväni nukkumaan lämpimästi :ashamed: Mutta ehkä noi päällimmäiset housut ja villasukat vois ottaa pois..eihän se auta kun kaapata syliin, no mutta kuinka sulla on noin paljon vaatteita?
*riisuu vähemmäksi*
joo, ei peiton alla kolmenkimpassa tartte pässinpökkimiäOho, tähän en osannut varautua. Luulin pääseväni nukkumaan lämpimästi :ashamed: Mutta ehkä noi päällimmäiset housut ja villasukat vois ottaa pois..
Enpä oo tavannu vielä yhtäkään miespuolista olentoa jonka vieressä sais nukkua rauhassaJos viereen nukkumaan tulisit niin saisit nukkua rauhassa, tosin se jokin muu olisi itsestäsi kiinni
Enpä oo tavannu vielä yhtäkään miespuolista olentoa jonka vieressä sais nukkua rauhassa.
Enpä oo tavannu vielä yhtäkään miespuolista olentoa jonka vieressä sais nukkua rauhassa.
15v ei ainakaan riitäooppa parikaankymmentä vuotta aviossa niin jopa siinä ainakin muutaman yön saa nukkua ihan rauhassa
ei välttis montaa
Ja jos satut olemaan mies avioliitossa, niin saat varmasti nukkua hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyvin monta yötä rauhassa. Me naiset ollaan paljon kiltimpiä, annetaan toisten nukkua häiritsemättä... :saint:ooppa parikaankymmentä vuotta aviossa niin jopa siinä ainakin muutaman yön saa nukkua ihan rauhassa
ei välttis montaa