Mitä sillon on tapahtunut:O kerro mullekkin:xmas:Miten olisi uusinta viimekertaisesta?
niimpä, ja palstakin meinaa alkaa lagaamaan...nyt tääl on yllättävän hiljaista :O
Miten olisi uusinta viimekertaisesta?
:wave: mä olen aina lämminMulla on kylmä!!! Kuka tulis mun kans peiton alle lämmittelee?
:hug::hug:Pah, kukkaa hoksannu, ku heitin, että ette ikinä arvaa mites kävi, ku olin ekan pvän töissä saikun jäläkeen..
Jooh, lensin nurin pihalla. Oli pirun liukasta. Nilikka turpos ja poloveen sattu. Samasta jalasta, josta on nuo operoitu lonkan lisäksi. Onneks ei sen pahemmin. Sattuu vähän, mut mittää ei oo rikki. Että näi. Mulla on joku alttius näihin rikkoihin Nauratti ja sitte meinas itkettää tää paska tuuri.
:hug: voi suaPah, kukkaa hoksannu, ku heitin, että ette ikinä arvaa mites kävi, ku olin ekan pvän töissä saikun jäläkeen..
Jooh, lensin nurin pihalla. Oli pirun liukasta. Nilikka turpos ja poloveen sattu. Samasta jalasta, josta on nuo operoitu lonkan lisäksi. Onneks ei sen pahemmin. Sattuu vähän, mut mittää ei oo rikki. Että näi. Mulla on joku alttius näihin rikkoihin Nauratti ja sitte meinas itkettää tää paska tuuri.
Hiukka jumii täälläkinniimpä, ja palstakin meinaa alkaa lagaamaan
kato siein olet kirjautunutMitä sillon on tapahtunut:O kerro mullekkin:xmas:
*nostaa pikaisesti peiton kulmaa*:wave: mä olen aina lämmin
joskus jopa tulinen
just tungin itteni Metiksen peiton alle kun sillä oli muka kylmäMisä kaikki on :O
:hug:....pitäskö sen Joulupukin tuoda sulle semmoset IceBug- töppöset...mä oon kuullut että ne olis aikasten hyvät....Onneksi nyt selvisit vähäisillä vaurioilla, sun pitää saada vaarallisen työn lisää ihan selkeesti.Pah, kukkaa hoksannu, ku heitin, että ette ikinä arvaa mites kävi, ku olin ekan pvän töissä saikun jäläkeen..
Öitä, parempi päivä huomenna :kiss:Mä taijan lähtä nukuksimaan. Meinaa väsyttää.
Hyvää yötä muruiset :kiss:
Tietäsipä vaan :snotty: :saint:just tungin itteni Metiksen peiton alle kun sillä oli muka kylmä
kiima sillä oli
öitä *peittelee*Mä taijan lähtä nukuksimaan. Meinaa väsyttää.
Hyvää yötäMä taijan lähtä nukuksimaan. Meinaa väsyttää.
Eikäkö kun meinasin vaan kun sangrialla on tylsää ja ehdotit sille uusitaa viime kerrasta ni uteliaana tietysti heti kyselemässä et mitä sillon on tapahtunu.kun en minä täällä koko aikaa ole ni ehtii sattua ja tapahtua kokoajan jotain jännääkato siein olet kirjautunut
Mitä tapahtunut ja milloin =)
Eikäkö kun meinasin vaan kun sangrialla on tylsää ja ehdotit sille uusitaa viime kerrasta ni uteliaana tietysti heti kyselemässä et mitä sillon on tapahtunu.kun en minä täällä koko aikaa ole ni ehtii sattua ja tapahtua kokoajan jotain jännää
no katoppako ne sannoo että korppi ei korpin silmää nokiTietäsipä vaan :snotty: :saint:
Mä voisin tullaTäälläin voisi olla peiton alla tilaa :saint: