Mitäää ei mulla ees näy tossa mitään kuvaa. Voe jeesus ei tästä tule kuulkaas yhtikäs mitäänangst teini
mää osasin oikeella klikata ja avata sen uudessä välilehdessä, eiks ollukkin nohevaa?Mitäää ei mulla ees näy tossa mitään kuvaa. Voe jeesus ei tästä tule kuulkaas yhtikäs mitään
Nii no eihän kello oo vasta kuin kaks kohtaNo ei kai nyt vielä!! :kiss:
Näin just, voisit tsihauttaa sen kunniaksNii no eihän kello oo vasta kuin kaks kohta
Älä huoli, en minäkään. Ja omasta kuvasta vielä kyse...Miks mä en nää vieläkään mtn kuvaa?
Tulee tulee, mennään vaikka vaihe vaiheelta! Mikä on epäselvää?Mitäää ei mulla ees näy tossa mitään kuvaa. Voe jeesus ei tästä tule kuulkaas yhtikäs mitään
Sullahan on niitä linkkejä siellä aijaassa useampia eikö?Älä huoli, en minäkään. Ja omasta kuvasta vielä kyse...
kuinka monta minuuttia ennen? hohooo en oo väsynyyyyy
tää on sitten testi, poistan tän kohta
minä ennen äitiyttä haha
pitäis nousta jumankekka kuudelta :ONäin just, voisit tsihauttaa sen kunniaks
En varmastiSinä se et hidasta esteiden ilmaantuessa?
Minäkin osasin! Klikatkaa hiiren oikealla napilla ja valitkaa siitä että avaa uuteen välilehteen.mää osasin oikeella klikata ja avata sen uudessä välilehdessä, eiks ollukkin nohevaa?
JES VITTU OON PARAS. nyt voin mennä nukkumaan levollisin mielin :saint:
kolme vuotta ennen, alas laskee monta minuuttia se tekee hohoo ei oo ollenkaan levottomia noi sun juttuskuinka monta minuuttia ennen? hohooo en oo väsynyyyyy
Hitto, niimpä onki. Eli ei mitään hätääNii no eihän kello oo vasta kuin kaks kohta
ilmotat äijälle että saa hoitaa perheen äidin hommat huomenna, jos ei muuten niin itkee ja hoitaa.pitäis nousta jumankekka kuudelta :O
Onpa hurjan paksut hiukset :O elä sit pilaa niitä värjäämällä niinkuin melkeen kaikki naiset tekee
En varmasti
Minäkin osasin! Klikatkaa hiiren oikealla napilla ja valitkaa siitä että avaa uuteen välilehteen.
Voi pientä suloisuutta:heart: *sulaa* ja tota vähän isompaakin:heart:
Tuos onkin ihan kivasti hommaa huomiselleilmotat äijälle että saa hoitaa perheen äidin hommat huomenna, jos ei muuten niin itkee ja hoitaa.
Mun hiukset on paksut vaikka värjäänkin. Itseasiassa mun keesi ponnarilla on paksumpi mitä melkein kenenkään mun tunteman ihmisen koko pään tukka yhteensäOnpa hurjan paksut hiukset :O elä sit pilaa niitä värjäämällä niinkuin melkeen kaikki naiset tekee
ehe, meinaan vetää rastoille koko tukan ens keväänä...Onpa hurjan paksut hiukset :O elä sit pilaa niitä värjäämällä niinkuin melkeen kaikki naiset tekee
pitäis nousta jumankekka kuudelta :O
luin että "pää yhteensä"Mun hiukset on paksut vaikka värjäänkin. Itseasiassa mun keesi ponnarilla on paksumpi mitä melkein kenenkään mun tunteman ihmisen koko pään tukka yhteensä