Presidentinlinnan itsenäisyyspäiväjuhlat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nykyään on niin "hienoo" olla jotain. Olla edes alkoholisti, tai narkomaani. Tai maanis-depressiivinen.
Jos ei olekaan mitään niin mitä sitten. Olla vaan Pirjo tai Raija tai Kirsi tai ystävä.

Ei se ole hienoa. "Menen Linnan Juhliin Pirjon kanssa". Ei se kiinnosta ketään.

Kyllä Mummeliisa kiinnostavuutensa "markkinoida" osaa.

Jos saisit kutsun niin menisitkö? Kyllä!

Jos menisit (tai olisi pakko mennä) niin kenen kanssa? (Huora) -bestikseni kanssa, hän saisi solmittua hienoja suhteita. (olen hänelle palveluksen pystyssä)

Jos menisit (tai olisi pakko mennä) niin kuka suunnittelisi ja toteuttaisi pukusi? Professional Griefer saisi tämä kunnian.

Millainen se olisi? Erittäin niukka ja hyvin hengittävä.

Kenen Linna-vakkarin kanssa bailaisit mielelläsi? Alexanderin kanssa tietenkin, ihana ja rento mies, ottaisin siitä vaikka miehen itelleni jos en olis varattu!:heart:

Kenen salamurhaan käyttäisit mielelläsi tilaisuuden? (Ja tämä siis ei-todellisuuteen-tarkoitettu-hyperleikkikysymys eli tosikoille: "Kenen kutsutun kanssa et todellakaan bailaisi ja todella toivot, ettei hän kutsuttuihin kuuluisikaan?")
Sellaista ei kyllä ole! The more the merrier, mä en ammu jos sattuu olemaan vähä eri mieltä:rolleyes:

:)

Taas kivoi kyssäreitä Mummeliisa!!!:)

*ohos meni noi vastaukset tonne laatikon sisään:O

Viimeksi muokattu:
Nykyään on niin "hienoo" olla jotain. Olla edes alkoholisti, tai narkomaani. Tai maanis-depressiivinen.
Jos ei olekaan mitään niin mitä sitten. Olla vaan Pirjo tai Raija tai Kirsi tai ystävä.

Ei se ole hienoa. "Menen Linnan Juhliin Pirjon kanssa". Ei se kiinnosta ketään.

Kyllä Mummeliisa kiinnostavuutensa "markkinoida" osaa.

Mummeliisa nokittaa kyllä mennen tullen kaikki, hänen elämässään kaikki on vähän enemmän, ellei ihan liikaa.

[QUOTE="vieras";27679609]Mummeliisa nokittaa kyllä mennen tullen kaikki, hänen elämässään kaikki on vähän enemmän, ellei ihan liikaa.[/QUOTE]

Tämä on huomattu ja siksi kenties onkin hyvä omistaa jonkinlainen "Mummeliisa-suodatin" näitä juttuja lukiessa.

Kiva ihminen hän on ja niin pois päin mutta mä en ole koskaan voinut sietää ihmistyyppiä joka pitää niin kamalaa meteliä itsestään ja läheisistään.

Yhteistyössä