Eipä enää astro ja data kuhertele palstalla.

• Viestiketjun aloittaja ero edessä?
  • Ensimmäinen viesti
kateellinen (haha)
data on narsisti, joka kosi monta palstalaista, ennen kuin löysi uhrin joka vastas myöntävästi. Naimisiin piti mennä heti tapaamisen jälkeen, ja tehdä lapsi, että uhrin sai kunnolla satimeen.
Hienointa tässä on se, että astrolabe sosiaalisesti vajaaälyisenä ei tätä edes huomaa, vaan pitää itseään onnekkaana ja tuntee itse vaikuttavansa suhteen kulkuun.
Siinä sitä pillipiiparinen taluttaa sokeaa elsaa kohti rotkoa.

Et ole kyllä lähellä viikinkiprinsessaakaan, sori. Te nyt vaan ette ole skandinaaveja, koittakaa ymmärtää.
En ole kreikkalainen, italialainen tai kristittykään, ei se ole estänyt nimivalintoja. Vanhenpanikaan eivät olleet uskovaisia, silti nimemme olivat varsin raamatullisia.

Miksi ihmeessä pitäytyisimme perisuomalaisissa nimissä, kun emme ole erityisen isänmaallisia. Toisaalta nuo nimet ovat eurooppalaisia ja sellainen koen olevani, silti en nimissä rajoitu vain eurooppalaisiin tarkoituksella

data on narsisti, joka kosi monta palstalaista, ennen kuin löysi uhrin joka vastas myöntävästi. Naimisiin piti mennä heti tapaamisen jälkeen, ja tehdä lapsi, että uhrin sai kunnolla satimeen.
Hienointa tässä on se, että astrolabe sosiaalisesti vajaaälyisenä ei tätä edes huomaa, vaan pitää itseään onnekkaana ja tuntee itse vaikuttavansa suhteen kulkuun.
Siinä sitä pillipiiparinen taluttaa sokeaa elsaa kohti rotkoa.
Toivot vain että olisin kosinut ;) Harmittaako noin kovasti :p

käteellinen (haha)
Toivot vain että olisin kosinut ;) Harmittaako noin kovasti :p
Todella kovasti, snif, olen aina haaveillut toisen naisen pois potkimasta savolaisesta narsistista joka dominoisi mua. Musta se ois niin ihanaa kun tietäsin että se kosi monta palstalaista, mut mä olin eka joka suostu. Sit saisin muuttaa Savoon ja saisin sen kämppään jossa maitopurkit kävelee pöysillä ja se käyttäs ihanaa hattua. Oi mä en kestä kun et kosinut muakin, mäkin oisin heti suostunut!

"vieras"
Mä haluisin mun lapsille data sun sukunimen, kosi mua pliis. Mä haluun muuttaa teille ja kyl mä voin mun lapset jättää tännekin kunhan sä vaan rakastat mua ja teet musta skandinaavi haltian.
Laitathan hatun päähän kun rakastelemma ja annathan osiriksen viitoittaa siemenesi kohtuuni jossa se puhkeaa kukkaan kuin thor-bjarnen siniset sädehtivät viikinkijumalan silmät.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja käteellinen (haha);27673178:
Todella kovasti, snif, olen aina haaveillut toisen naisen pois potkimasta savolaisesta narsistista joka dominoisi mua. Musta se ois niin ihanaa kun tietäsin että se kosi monta palstalaista, mut mä olin eka joka suostu. Sit saisin muuttaa Savoon ja saisin sen kämppään jossa maitopurkit kävelee pöysillä ja se käyttäs ihanaa hattua. Oi mä en kestä kun et kosinut muakin, mäkin oisin heti suostunut!
En nyt muuten viitsi puuttua palstalaisten kateelliseen avautumiseen, mutta mielestäni mennään liian pitkälle, jos pohjoiskarjalaista haukutaan savolaiseksi. Jotain rajaa näihin juttuihin.

• Tykkää
Reactions: Data ja astrolabe
[QUOTE="vieras";27673211]En nyt muuten viitsi puuttua palstalaisten kateelliseen avautumiseen, mutta mielestäni mennään liian pitkälle, jos pohjoiskarjalaista haukutaan savolaiseksi. Jotain rajaa näihin juttuihin.[/QUOTE]

Tuo se minuakin eniten häiritsi :p Muuttakoon Savoon yksinään.

Alkuperäinen kirjoittaja käteellinen (haha);27673178:
Koville se ottaa :D

Yhteistyössä