Ok, hyvä että eivät pääse huutelemaan.Eiköhän tuo isä-Odin hoitele sellaiset huutelijat. Pojilla ois sitten omat viikonpäivänsä; torstai ja tiistai.
Ok, hyvä että eivät pääse huutelemaan.Eiköhän tuo isä-Odin hoitele sellaiset huutelijat. Pojilla ois sitten omat viikonpäivänsä; torstai ja tiistai.
Samaa olisi voinut sanoa tytön nimestä, millaisia pilkkanimiä siitä saisi kehitettyä._Tämä ei ole keljuilua_ :
Miettikää ensin minkä lempinimen teidän lapsi saa kaveripiirissä. Tyris?
(sori, oli pakko. :saint
Pottunokkaa ei löydy kummaltakaan, enkä mie ole lähelläkään savolaista!!Ei millään pahalla (muttei hyvälläkään), mutta miks kaksi savolaista pottunokkaa antaa lapsielleen viikinkinimen. Ette te viikinkejä ole.
Et ole kyllä lähellä viikinkiprinsessaakaan, sori. Te nyt vaan ette ole skandinaaveja, koittakaa ymmärtää.Pottunokkaa ei löydy kummaltakaan, enkä mie ole lähelläkään savolaista!!
aikansa jaksavat leikkiä tuota mutta ehkä muutaman vuoden päästä alkaa kaduttaaEt ole kyllä lähellä viikinkiprinsessaakaan, sori. Te nyt vaan ette ole skandinaaveja, koittakaa ymmärtää.
Luulis.aikansa jaksavat leikkiä tuota mutta ehkä muutaman vuoden päästä alkaa kaduttaa
En ole kreikkalainen, italialainen tai kristittykään, ei se ole estänyt nimivalintoja. Vanhenpanikaan eivät olleet uskovaisia, silti nimemme olivat varsin raamatullisia.Et ole kyllä lähellä viikinkiprinsessaakaan, sori. Te nyt vaan ette ole skandinaaveja, koittakaa ymmärtää.
Toivot vain että olisin kosinut Harmittaako noin kovastidata on narsisti, joka kosi monta palstalaista, ennen kuin löysi uhrin joka vastas myöntävästi. Naimisiin piti mennä heti tapaamisen jälkeen, ja tehdä lapsi, että uhrin sai kunnolla satimeen.
Hienointa tässä on se, että astrolabe sosiaalisesti vajaaälyisenä ei tätä edes huomaa, vaan pitää itseään onnekkaana ja tuntee itse vaikuttavansa suhteen kulkuun.
Siinä sitä pillipiiparinen taluttaa sokeaa elsaa kohti rotkoa.
Tässä yhteydessä otan tuon kehunaLuulis.
Mun on ihan pakko sanoa että tuo pariskunta ei täysillä valoilla kulje muutenkaan. Tietty palstan mukaan näin sanoessani, olen kateellinen.
Todella kovasti, snif, olen aina haaveillut toisen naisen pois potkimasta savolaisesta narsistista joka dominoisi mua. Musta se ois niin ihanaa kun tietäsin että se kosi monta palstalaista, mut mä olin eka joka suostu. Sit saisin muuttaa Savoon ja saisin sen kämppään jossa maitopurkit kävelee pöysillä ja se käyttäs ihanaa hattua. Oi mä en kestä kun et kosinut muakin, mäkin oisin heti suostunut!Toivot vain että olisin kosinut Harmittaako noin kovasti
En nyt muuten viitsi puuttua palstalaisten kateelliseen avautumiseen, mutta mielestäni mennään liian pitkälle, jos pohjoiskarjalaista haukutaan savolaiseksi. Jotain rajaa näihin juttuihin.Alkuperäinen kirjoittaja käteellinen (haha);27673178:Todella kovasti, snif, olen aina haaveillut toisen naisen pois potkimasta savolaisesta narsistista joka dominoisi mua. Musta se ois niin ihanaa kun tietäsin että se kosi monta palstalaista, mut mä olin eka joka suostu. Sit saisin muuttaa Savoon ja saisin sen kämppään jossa maitopurkit kävelee pöysillä ja se käyttäs ihanaa hattua. Oi mä en kestä kun et kosinut muakin, mäkin oisin heti suostunut!
Koville se ottaaAlkuperäinen kirjoittaja käteellinen (haha);27673178:Todella kovasti, snif, olen aina haaveillut toisen naisen pois potkimasta savolaisesta narsistista joka dominoisi mua. Musta se ois niin ihanaa kun tietäsin että se kosi monta palstalaista, mut mä olin eka joka suostu. Sit saisin muuttaa Savoon ja saisin sen kämppään jossa maitopurkit kävelee pöysillä ja se käyttäs ihanaa hattua. Oi mä en kestä kun et kosinut muakin, mäkin oisin heti suostunut!
Sä oot niin ihana, Sä oot kuin Jumala.Koville se ottaa
Sä oot niin ihana, Sä oot kuin Jumala.
keitä kaikkia Data kosi?data on narsisti, joka kosi monta palstalaista, ennen kuin löysi uhrin joka vastas myöntävästi.
Mistä lähtien isänmaallisuus on ollut edellytys maassa asumiselle? Isänmaallisuus näyttäytyy näinä päivinä muutenkin enemmän perussuomalaiselta nurkkakuntaisuudelta kuin aidolta isänmaan rakastamiselta.no mitä sitten teette enää tässä maassa jos ette isänmaallisia ole?
Miksi kainostelet, se ei ole sun oikea luonne. Sun pitää ottaa mun ihailu vastaan kuten Jumala, olet mun korskea viikinkijumala. Rakas uljas ihana data.
Emme ole tätä maata vastaankaan. Ei tietyssä maassa asuminen tarkoita sitä että olisi sen maan patriootti. Suomi on maa johon olen syntynyt ja jossa tällä hetkellä asun.no mitä sitten teette enää tässä maassa jos ette isänmaallisia ole?