The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvää huomenta :kiss:

Tai no täällä on kaks pienempää flunssassa ja kuumeessa. Mutta kaikesta huolimatta äärimmäisen mahtava päivä tulossa.

Rakas siskoo tulee käymään tänään. Nähty viimeksi suurinpiirtein puol vuotta sitten. Ai,että ku on ollukki ikävä :heart:
 
"tinku"
huomenta, oli vissiin kivaa baanalla

saitko?
kivaa oli juu :)

tässähän kävi nyt niin et oisin saanu mutten halunnu, flirttailin vähän bändin basistin kanssa ja sen kanssa vähän keinuttiin joten jäi se jolta ois kyllä saanu. Bändin poijjaat toi sitten minut kotiin :D


Tulta vähän kattelin ja lueskelin et sinäkin oot täällä vissiin vilutellu...kaikki kiva jääny minulta näkemättä.
 
IhanaValo
Miulle on varmaan flunssa taas tulossa, heräilin pitkin yötä siihen et kurkussa tuntui jotenkin pahalle, lapset on köhässä ollu varmaan viikon, nuoremmalla vuotaa kans nenä..

Minuu alkaa vähäsen jännittää..on semmonen tutina päällä..huomenna on se kouluhaastattelu..ja se on vasta iltapäivällä.
 
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27672492:
Luoja naiset te ootte kauniita :kiss: :heart:

Ja miehet :p

Tosinkin mää oon vähän pettynyt ku en nähny ruutiksen kuvaa, joten nyt ruutiksen pitää laittaa se kuvatus mullekin :rolleyes:
Huomenta mussu :kiss:

Joo uusintaa vaa ruutis, niin rutistettavan näköinen kyllä :heart:
 
IhanaValo
[QUOTE="tinku";27672559]Mut joku sano että se maksaa. Joku taas sabi et ei maksa. :([/QUOTE]

Ei se ainakaan miulle oo ikinä maksanu mitään. :) Ei se maksa kellekään.
 
kahvikirahvi
Huomenta kaikille!
Ihme touhua, muksu on kipeenä ja se meni jo seittämän jälkeen nukkumaan, ite valvoin vähän yli viiteen asti, kahdekstalta napero heräs ja kävin ottamassa sen viereeni pötköttämään. Ei mitään hajua nukahtiko se, ja jos, niin koska se on heränny. Heräsin 10.30 kun se alko räpsyttelemään makkarin valoja :O Miten käviki tuuri, ei päästäny ääniä eikä hajottanu mitään, ja antoi minun nukkua :D :heart:
 
Lilith Le Nuit
Huomenta kaikille!
Ihme touhua, muksu on kipeenä ja se meni jo seittämän jälkeen nukkumaan, ite valvoin vähän yli viiteen asti, kahdekstalta napero heräs ja kävin ottamassa sen viereeni pötköttämään. Ei mitään hajua nukahtiko se, ja jos, niin koska se on heränny. Heräsin 10.30 kun se alko räpsyttelemään makkarin valoja :O Miten käviki tuuri, ei päästäny ääniä eikä hajottanu mitään, ja antoi minun nukkua :D :heart:
huomenta =)
 
Huomenta kaikille!
Ihme touhua, muksu on kipeenä ja se meni jo seittämän jälkeen nukkumaan, ite valvoin vähän yli viiteen asti, kahdekstalta napero heräs ja kävin ottamassa sen viereeni pötköttämään. Ei mitään hajua nukahtiko se, ja jos, niin koska se on heränny. Heräsin 10.30 kun se alko räpsyttelemään makkarin valoja :O Miten käviki tuuri, ei päästäny ääniä eikä hajottanu mitään, ja antoi minun nukkua :D :heart:
Huomenta :hug:
 
Khimaira
[QUOTE="tinku";27672559]Mut joku sano että se maksaa. Joku taas sabi et ei maksa. :([/QUOTE]

"joku sanoi" - joten en ota itse selvää?
Ei maksa mitään, on helppoa ja nopeaa eikä kukaan härö tule sun ovelle vaikka rekkautuisit :popcorn:
 
"joku sanoi" - joten en ota itse selvää?
Ei maksa mitään, on helppoa ja nopeaa eikä kukaan härö tule sun ovelle vaikka rekkautuisit :popcorn:
Onhan se toki liian vaikeaa käyttää tässä tapauksessa omaa aivokapasiteettia asian selvittämiseksi, parempi uskoa ad hominemejä ja saunatonttuja kun pitäisi itse ottaa asioista selvää sellasella tavalla mikä on kyseiselle henkilölle henkilökohtasesti mahdollista tajuta siinä hetkessä, toki on parempi nillittää ja ulista palstalla kun "muut sanoivat" ainahan on parempi syyttää muita kuin itseään, ne toiset, ne toiset, nillittäjät ulisevat aina mystisistä toisista.
 
"vieras"
Onhan se toki liian vaikeaa käyttää tässä tapauksessa omaa aivokapasiteettia asian selvittämiseksi, parempi uskoa ad hominemejä ja saunatonttuja kun pitäisi itse ottaa asioista selvää sellasella tavalla mikä on kyseiselle henkilölle henkilökohtasesti mahdollista tajuta siinä hetkessä, toki on parempi nillittää ja ulista palstalla kun "muut sanoivat" ainahan on parempi syyttää muita kuin itseään, ne toiset, ne toiset, nillittäjät ulisevat aina mystisistä toisista.
Vau, olikohan tää ehkä sun pisin virke palstalle -ever.



Ja Tinku: rekisteröidy, niin sun ei tarvitse täällä selitellä, että "en mä tota kirjottanut, enkä totakaan".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä