[QUOTE="tinku";27672301]Huomenta hanipööt :wave:
*pää hajoo* :vampire:[/QUOTE]
huomenta, oli vissiin kivaa baanalla
saitko?
*pää hajoo* :vampire:[/QUOTE]
huomenta, oli vissiin kivaa baanalla
saitko?
kivaa oli juuhuomenta, oli vissiin kivaa baanalla
saitko?
Huomenta mussu :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27672492:Luoja naiset te ootte kauniita :kiss: :heart:
Ja miehet
Tosinkin mää oon vähän pettynyt ku en nähny ruutiksen kuvaa, joten nyt ruutiksen pitää laittaa se kuvatus mullekin
sen sun seksyn hikisen kaljuuntuvan siilitukan?joo, mut valtaosa ketjulaista on ne jo nähneet
Mut joku sano että se maksaa. Joku taas sabi et ei maksa.kannattaa mustua niin ei tarvitse miettiä tuotakaan ongelmaa
juu minä en oo tuossaEi se ainakaan miulle oo ikinä maksanu mitään. Ei se maksa kellekään.
huomenta =)Huomenta kaikille!
Ihme touhua, muksu on kipeenä ja se meni jo seittämän jälkeen nukkumaan, ite valvoin vähän yli viiteen asti, kahdekstalta napero heräs ja kävin ottamassa sen viereeni pötköttämään. Ei mitään hajua nukahtiko se, ja jos, niin koska se on heränny. Heräsin 10.30 kun se alko räpsyttelemään makkarin valoja :O Miten käviki tuuri, ei päästäny ääniä eikä hajottanu mitään, ja antoi minun nukkua :heart:
Huomenta :hug:Huomenta kaikille!
Ihme touhua, muksu on kipeenä ja se meni jo seittämän jälkeen nukkumaan, ite valvoin vähän yli viiteen asti, kahdekstalta napero heräs ja kävin ottamassa sen viereeni pötköttämään. Ei mitään hajua nukahtiko se, ja jos, niin koska se on heränny. Heräsin 10.30 kun se alko räpsyttelemään makkarin valoja :O Miten käviki tuuri, ei päästäny ääniä eikä hajottanu mitään, ja antoi minun nukkua :heart:
Minähän en tuotakaan kirjottanu"joku sanoi" - joten en ota itse selvää?
Ei maksa mitään, on helppoa ja nopeaa eikä kukaan härö tule sun ovelle vaikka rekkautuisit opcorn:
Onhan se toki liian vaikeaa käyttää tässä tapauksessa omaa aivokapasiteettia asian selvittämiseksi, parempi uskoa ad hominemejä ja saunatonttuja kun pitäisi itse ottaa asioista selvää sellasella tavalla mikä on kyseiselle henkilölle henkilökohtasesti mahdollista tajuta siinä hetkessä, toki on parempi nillittää ja ulista palstalla kun "muut sanoivat" ainahan on parempi syyttää muita kuin itseään, ne toiset, ne toiset, nillittäjät ulisevat aina mystisistä toisista."joku sanoi" - joten en ota itse selvää?
Ei maksa mitään, on helppoa ja nopeaa eikä kukaan härö tule sun ovelle vaikka rekkautuisit opcorn:
Vau, olikohan tää ehkä sun pisin virke palstalle -ever.Onhan se toki liian vaikeaa käyttää tässä tapauksessa omaa aivokapasiteettia asian selvittämiseksi, parempi uskoa ad hominemejä ja saunatonttuja kun pitäisi itse ottaa asioista selvää sellasella tavalla mikä on kyseiselle henkilölle henkilökohtasesti mahdollista tajuta siinä hetkessä, toki on parempi nillittää ja ulista palstalla kun "muut sanoivat" ainahan on parempi syyttää muita kuin itseään, ne toiset, ne toiset, nillittäjät ulisevat aina mystisistä toisista.