Mjaa a.. Mä en tiiä mitä nää syö.. Kauppa aukee vasta 1200 joten en sinne pääse ku pitää jo olla töissä. Toivottavasti syövät jotain kunnollista eikä lihiksiä :kieh:niin, ja se päivän ruokakin on vielä keksimättä
Mjaa a.. Mä en tiiä mitä nää syö.. Kauppa aukee vasta 1200 joten en sinne pääse ku pitää jo olla töissä. Toivottavasti syövät jotain kunnollista eikä lihiksiä :kieh:niin, ja se päivän ruokakin on vielä keksimättä
:hug: Auts..kannattaa varmaan mennä tutkituttaa onks se tuota vai mikä.
musta olis kiva loihtia vaikka ja mitä mutta kun nuo prkleen sihtisuut ei suostu syömään mitään erikoisempaaMjaa a.. Mä en tiiä mitä nää syö.. Kauppa aukee vasta 1200 joten en sinne pääse ku pitää jo olla töissä. Toivottavasti syövät jotain kunnollista eikä lihiksiä :kieh:
Sit ku olis vielä aikaa : / Jos menee pahemmaksi ni aikaa löytyy varmasti ku ei voi sit enää kävellä eikä muutakaan.. MUTTA se siitä aiheesta, siks avasin sille oman ketjun ettei tää mee valitukseks:hug: Auts..kannattaa varmaan mennä tutkituttaa onks se tuota vai mikä.
Sama tunne, mut eiks se kato mee niin että sit pitää kärsiä nälkää jos ei kelpaa? :saint:musta olis kiva loihtia vaikka ja mitä mutta kun nuo prkleen sihtisuut ei suostu syömään mitään erikoisempaa
niillä on pakottava tarve esitellä cameltoeta?Miks joillakin on paita legginsien kanssa? Näin yks päivä jollain nuorella.
Varoittava esimerkki legginseistä: Haarat piiloon! | Oho | Iltalehti.fi
muruseni :kiss: sehän on mitä parhain aamupalakahvia ja jäätelöä...mun aamupala
vai niinniillä on pakottava tarve esitellä cameltoeta?
en haraa vastaan
huomentakahvia ja jäätelöä...mun aamupala
mä en olis kattonu :saint:vai niin
Tulihan sitä persettä kateltua kun nainen käveli portaissa mun edellä.
mä en olis kattonu :saint:
Kuuluu ihan jees, koulukiusaamista ollut tuolla koulussa mutta eiköhän sekin tästä...mutta muutoin oikein hyvää..Sinäkin siinä, mitäs kuuluu?
huomenta :tuitui:Kuuluu ihan jees, koulukiusaamista ollut tuolla koulussa mutta eiköhän sekin tästä...mutta muutoin oikein hyvää..
Ainahan tässäkin ketjussa näköjään myöhään illalla ja yöllä vilautellaanHuomenta! Nyt kyllä paheksun ja kovasti...tääl on vilauteltu pitkin yötä, enkä mie nähny mittään |O En ees kivoja unia...:'(
Mullekkin kelpais.. Huomenta :kiss:kahvia ja jäätelöä...mun aamupala
65 on jo seniori ja saa vanhuusalennuksia leffaan jne. :saint:mun mielestä keski-ikä on 40...65
niinjoo, sä arvasitkin näemmä että tarkoitin 40...6465 on jo seniori ja saa vanhuusalennuksia leffaan jne. :saint:
hain toisenkin jo :ashamed: yhtään en ole riippuvainen jädestä. huomenta vaan :kiss:Mullekkin kelpais.. Huomenta :kiss:
"Keski-ikainen" jotenkin keinotekoinen termi. Mista sita tietaa, koska on keskella ikaansa, ennen kuin jalkikateen? Jolloin asialla ei ole enaa mitaan merkitysta, jos sitten aiemminkaan.niinjoo, sä arvasitkin näemmä että tarkoitin 40...64