Mitähän tuo nyt oli...Noo, jotkut naiset tykkää elää näin. En enempää kommentoi
huomentamullekin on tilattu joku isohko joululahja ja sata kertaa kysytty, et riittääkö yksi lahja, vai pitääkö olla monta... ei liity yhtään mihinkään tää kommentti, tuli vaan mieleen. huomenta.
huomenta :hug:Huomenta! Mä lähen nyt kohta pian töihin.. Väsyttäääää
Sää taidat nyt kyllä puhua ihan jostain muusta kuin lahjoista.Mitähän tuo nyt oli...
Välillä tuntuu että olis pitäny sillon aikoinaan seurustella, jopa asua jonkin toisenkin ihmisen kans..tietäis onko kaikki samanlaisia ku toi, välillä tuntuu et ei tää voi olla oikeesti näin..mut ei sitä sillon nuorena tajunnu..Ihan ot tääkin.
Tänään töihin? :O :hug:Huomenta! Mä lähen nyt kohta pian töihin.. Väsyttäääää
aiettä, mulla oli vaan possua juuston kaverina.Huomentä pösilöt, kahvia vaan äkkiä koneeseen
ja ruisleipä jonka päällä reilusti hirvenlihhaa
:kiss:Mul on töitä ensi viikonloppuna.
huomentaHuomentä pösilöt, kahvia vaan äkkiä koneeseen
ja ruisleipä jonka päällä reilusti hirvenlihhaa
Niih..no välillä tulee vaan mietittyä juttuja.Sää taidat nyt kyllä puhua ihan jostain muusta kuin lahjoista.
Jep... Ei jaksais millään....Tänään töihin? :O :hug:
turha jossitella, teet niin tai näin niin aina sille silti jää tilaNiih..no välillä tulee vaan mietittyä juttuja.
No miehen työhommat on vieny ihan liikaa aikaa nyt lähiaikoina ja samoin tietokone (miehen osalta) niin vaikka mie puuhailen omianikin niin silti jää aikaa ajatella liikaa.turha jossitella, teet niin tai näin niin aina sille silti jää tila
me eletään ainaisessa epävarmuudessa
mulla on vähän tota samaa, siipan työ haittaa seurustelua ja sitten tulee yksinäisyyttä paikattua roikkumalla täälläNo miehen työhommat on vieny ihan liikaa aikaa nyt lähiaikoina ja samoin tietokone (miehen osalta) niin vaikka mie puuhailen omianikin niin silti jää aikaa ajatella liikaa.
Kaipa se on vaan tulosta huomionpuutteesta tai jotain..
Joo, mitäs ruokaa teillä muilla on tänään?
Meilläkin lapset leikkii nytkin tuol lattialla kahestaan, harvoin ne nykysin enää äitiä tarviivat kuin ehkä ruuanlaittoon, ja joskus ettimään niiden kans jotain lelua tms. minkä ne on hukanneet jonnekin..mulla on vähän tota samaa, siipan työ haittaa seurustelua ja sitten tulee yksinäisyyttä paikattua roikkumalla täällä
lapsetkin alkaa olla niin isoja että puuhaa valtaosan ajasta omiaan
Ok, mulla se ei ainakaan uusiutunut.