Aries 78
Aikaisemmin joku sanoi että tietää minut ja muutaman nimen luetteli.Mitkä nimet?:O
Aikaisemmin joku sanoi että tietää minut ja muutaman nimen luetteli.Mitkä nimet?:O
Ookkonää sit niikö Pena vai VeijoAikaisemmin joku sanoi että tietää minut ja muutaman nimen luetteli.
En kumpikaanOokkonää sit niikö Pena vai Veijo
Kauko, Paavo,Eero, Lauri?En kumpikaan
Hemmetti teidän kanssaKauko, Paavo,Eero, Lauri?
Juho, Juhani tai Oskari.En kumpikaan
Juho-Oskari olisi aika miehekäs nimi keskiikäiselle miehelleJuho, Juhani tai Oskari.
:hug:ei tullut uni!!|o
Juho-Oskari olisi aika miehekäs nimi keski-ikäiselle miehelle
Nii pal sita tartteis kaikkee... untaki:hug:
Mun tarvis mennä petiin, uinun jo melekein. On tullu mentyä koko päivä 100 lasissa.
No ei, vaan jompikumpi Sä voisit kyllä olla Karikin.Juho-Oskari olisi aika miehekäs nimi keskiikäiselle miehelle
Onko sulla vielkii jetlägi?Nii pal sita tartteis kaikkee... untaki
Olisinpa twilight-vampyyri niin ei tarvitsis koskaan nukkua, kaikki yöt aikaa vaan istua palstalla.Nii pal sita tartteis kaikkee... untaki
Olisinpa twilight-vampyyri niin ei tarvitsis koskaan nukkua, kaikki yöt aikaa vaan istua palstalla.
Vampyyristä tuli mieleen entinen kaveri jonka mielestä martyyri ja famppyyri oli sama asia
Osittain... luulen. Kun ei ole vuorokausirytmia oikein ollenkaan, ei siita kiinni saaminen ole helppoa.Onko sulla vielkii jetlägi?
Noni hysteriat päällä tääl!Olisinpa twilight-vampyyri niin ei tarvitsis koskaan nukkua, kaikki yöt aikaa vaan istua palstalla.
Vampyyristä tuli mieleen entinen kaveri jonka mielestä martyyri ja famppyyri oli sama asia
Kiimasia uniaTääkin paljastelia painuu nyt nukkumaan, hyvää yötä kaikille jotka tänne vielä jää
No hitto!Osittain... luulen. Kun ei ole vuorokausirytmia oikein ollenkaan, ei siita kiinni saaminen ole helppoa.