Eipä enää astro ja data kuhertele palstalla.

• Viestiketjun aloittaja ero edessä?
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27670387]Hei, vaikka itselläsi on suuret tunteet mukana palstailussa, ei se tarkoita sitä että muilla olisi. Tänne voi kirjoittaa muutenkin kuin suurten tunnekuohujen vallassa. Etkä osaa lukea, PALSTAILEN kyllä paljon, mutta en KIRJOITTELE usein, LUEN vaan. Etkä ole saanut minua kiukkuun, tuskin kukaan apina palstalla saisi. Katsos kun toiset osaavat kritisoida/kommentoida/omata mielipiteen ilman suuria tunteita asiasta. Kyllä kepsiskin ehkä vielä oppii.. tai no..[/QUOTE]

Jaa, saas nähdä.

:heart::hug:
Mitähän hittoa täälläkin pitäisi muka oppia? :D Ihmiset lyö toisiaan henkisesti kilpaa lähes jokaisessa ketjussa, vaikka mitä irvokkuuksia joka toisessa ketjussa, jatkuvaa kiusaamista ja ilkkumista.

Minunko tässä pitäisi olla joku helvetin esikuva? :D Jos nyt uskonnot onkin paskaa, niin sen voi lainata viisautena että se heittäköön ensimmäisen kiven joka on synnitön...

Mitähän hittoa täälläkin pitäisi muka oppia? :D Ihmiset lyö toisiaan henkisesti kilpaa lähes jokaisessa ketjussa, vaikka mitä irvokkuuksia joka toisessa ketjussa, jatkuvaa kiusaamista ja ilkkumista.

Minunko tässä pitäisi olla joku helvetin esikuva? :D Jos nyt uskonnot onkin paskaa, niin sen voi lainata viisautena että se heittäköön ensimmäisen kiven joka on synnitön...
No en mä sua ensimmäisenä esikuvaksi haukkuisi. Ja virtuaalikiviä on lennellyt päähän useinkin.

"vieras"

Onko sinun ihan pakko kiusata ja ilkkua? Kokeilisit käyttäytyä kivasti, ei se maksa mitään.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Alkuperäinen kirjoittaja pääsipä-ap-pätemään-kerrankin;27670988:
*kieh kieh* ja wunderbahn und ihquuuu. Tää aloitus on kaiken kateuden alku ja juuri
Ai onx?

Ai kato, niin onkin. Jossain matkan varrella multa hävis aloituksen aihekin....jaa, en mä ole pannut merkille kuka kuhertelee ja kenekin kanssa.

"vieras"
En minä ole täällä sinua miellyttämässä, etkä sinä minua.
Meissä on silti se ero, että minä pyrin kuitenkin kirjoittamaan kohteliaasti, siis käyttäytymään. Äiti opetti. Ei minulla ole mitään tarvetta vittuilla masentuneille tai muuten maahan potkituille, kuten sinulla. Minä alennun nimittelyyn/haukkumiseen/vittuiluun vasta kun vastapuoli on siihen turvautunut.

Sinä taas käytöksen perusteella arvioiden nautit vittuilusta, maassa olevien potkimisesta, haukkumisesta, mitätöimisestä.
Itse nimittäisin tuota käytöstä narsistiseksi. Tai sitten itsetunto on niin alhaalla että haluat alentaa muutkin samalle tasolle.
Jos joku on eri mieltä, niin kannattaa lukea se ketju mistä toi kusipää sai bannit.

[QUOTE="vieras";27671067]Meissä on silti se ero, että minä pyrin kuitenkin kirjoittamaan kohteliaasti, siis käyttäytymään. Äiti opetti. Ei minulla ole mitään tarvetta vittuilla masentuneille tai muuten maahan potkituille, kuten sinulla. Minä alennun nimittelyyn/haukkumiseen/vittuiluun vasta kun vastapuoli on siihen turvautunut.

Sinä taas käytöksen perusteella arvioiden nautit vittuilusta, maassa olevien potkimisesta, haukkumisesta, mitätöimisestä.
Itse nimittäisin tuota käytöstä narsistiseksi. Tai sitten itsetunto on niin alhaalla että haluat alentaa muutkin samalle tasolle.
Jos joku on eri mieltä, niin kannattaa lukea se ketju mistä toi kusipää sai bannit.[/QUOTE]

Meissä on tasan se ero että sinä et osaa lopettaa paskanjauhamista.

"vieras"
Palstalogiikan mukaan mitä ilkeämpi henkilö on täällä sitä onnettomampi hän on irl. Logiikka johon myös kyseinen pari vetoaa tässäkin ketjussa. Mitä voimme sitten siitä päätellä, että kyseinen pari on nykyään selvästi ilkeämpi palstalla kuin ennen? Puhumattakaan muutamasta muusta, tässäkin ketjussa mainitusta sisäpiirinikistä. Vai eikö palstan pettämätön logiikka koske heitä?

[QUOTE="vieras";27671898]Palstalogiikan mukaan mitä ilkeämpi henkilö on täällä sitä onnettomampi hän on irl. Logiikka johon myös kyseinen pari vetoaa tässäkin ketjussa. Mitä voimme sitten siitä päätellä, että kyseinen pari on nykyään selvästi ilkeämpi palstalla kuin ennen? Puhumattakaan muutamasta muusta, tässäkin ketjussa mainitusta sisäpiirinikistä. Vai eikö palstan pettämätön logiikka koske heitä?[/QUOTE]

Palstalogiikka muuten kertoo paljon erilaisia totuuksia :D

Haksasin kaksplussan :p

(Eläkä vedä raivareita, en ole täällä vittuilemassa kellekään.)

astro ja Data: Toivon teille kaikkea hyvää ja pitkää ikää yhdessä, astrolle sujuvaa odotusaikaa ja Datallekin kestäviä hermoja. Ketjussa on ollut hämmästyttävän paljon loanheittoa, mutta uskon, että osaatte jättää ne omaan arvoonsa. Ei täällä kaikki ajattele niin.

[QUOTE="vieras";27671898]Palstalogiikan mukaan mitä ilkeämpi henkilö on täällä sitä onnettomampi hän on irl. Logiikka johon myös kyseinen pari vetoaa tässäkin ketjussa. Mitä voimme sitten siitä päätellä, että kyseinen pari on nykyään selvästi ilkeämpi palstalla kuin ennen? Puhumattakaan muutamasta muusta, tässäkin ketjussa mainitusta sisäpiirinikistä. Vai eikö palstan pettämätön logiikka koske heitä?[/QUOTE]

Jos ajattelee loanheiton määrää ja vastauksiani siihen, taidan olla palstan mittapuussakin erittäin onnellinen :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27671067]Meissä on silti se ero, että minä pyrin kuitenkin kirjoittamaan kohteliaasti, siis käyttäytymään. Äiti opetti. Ei minulla ole mitään tarvetta vittuilla masentuneille tai muuten maahan potkituille, kuten sinulla. Minä alennun nimittelyyn/haukkumiseen/vittuiluun vasta kun vastapuoli on siihen turvautunut.

Jos joku on eri mieltä, niin kannattaa lukea se ketju mistä toi kusipää sai bannit.[/QUOTE]

linkki?

Yhteistyössä