"tinku"
sinun luvalla mussukka :heart: :hauskaa iltaa, muista olla tuhmana
sinun luvalla mussukka :heart: :hauskaa iltaa, muista olla tuhmana
uusinta on aina paikallaanMitähän vois vilautella...kaikki oon näyttäny tai nyt ihan kuiteskaan
No ihan hyvä vaanMitähän vois vilautella...kaikki oon näyttäny tai nyt ihan kuiteskaan
[video=youtube;4m1EFMoRFvY]http://www.youtube.com/watch?v=4m1EFMoRFvY[/video]
Tää ei mee ikinä muodista.
Saan sydämen tykytystä ja spontaaneja rakkauskohtauksia.
Minulla tulee mieleen ajatus että mitä siellä tapahtuvaa yritetään nyt peittää tällä kohulla.Meinaakohan nuot venäläiset ihan tosissaan kaivaa verta nenästään?? Vähemmästäkin aloitettu sotia.
HS: Suomen lastensuojelusta taas erikoisia väitteitä Venäjällä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Joku päivä jos tää ketju viel olemassa nyt ei muita kuin profiilissa oleva, sekin nähty jouusinta on aina paikallaan
en kyllästy :kiss:
Hmm.. murteesta päätellen vois olla jossain P-P:lla?Täältähän minä... :saint:
no just nyt ne meinaa julistaa kriinpiissit ja ämnestit sunmuut laittomiksi järjestöiksiMinulla tulee mieleen ajatus että mitä siellä tapahtuvaa yritetään nyt peittää tällä kohulla.
mikä?No ihan hyvä vaan
Who is that bitch?Alkuperäinen kirjoittaja Copycat-Beyoncé;27670838:
Älä nyt hämmennä sitä. Psykoosi menee pahemmaksi kun potilas vedetään väkisin todellisuutta kohti.Tai sit sillä muijalla oli alushousut jalassa. You decide.
Voi vilauttaa sitäkin mitä et ole vilautellut. Mä olen vilauttanut kaikki.Mitähän vois vilautella...kaikki oon näyttäny tai nyt ihan kuiteskaan
Noup. Sanoja on vaan tarttunu matkaan eripuolilta suomea missä on asunu ja reissannuHmm.. murteesta päätellen vois olla jossain P-P:lla?
No mut sit lähtee ketju ja bannia päälVoi vilauttaa sitäkin mitä et ole vilautellut. Mä olen vilauttanut kaikki.
Kah kun en ylläty lainkaan. En ole seurannut uutisia kovinkaan hyvin viime aikoina, viime viikolla en kerennyt lukea lehtiä lain. Tuleva viikkokin on yhtä palaveria.no just nyt ne meinaa julistaa kriinpiissit ja ämnestit sunmuut laittomiksi järjestöiksi
sä olet kyllä esimerkillinen perw... ketjulainen :heat:Voi vilauttaa sitäkin mitä et ole vilautellut. Mä olen vilauttanut kaikki.
SeleväNoup. Sanoja on vaan tarttunu matkaan eripuolilta suomea missä on asunu ja reissannu
Aa, sori. En oo kauheesti ollu tekemisissä mielenterveysongelmaisten kanssa, paitsi itseni... Mua alko kyllä kauheesti naurattamaan ajatus patongin heiluttelusta, sen kunniaks linkitän pienen videon.Älä nyt hämmennä sitä. Psykoosi menee pahemmaksi kun potilas vedetään väkisin todellisuutta kohti.
YvNo mut sit lähtee ketju ja bannia pääl
Niin no banni siitä tulee.No mut sit lähtee ketju ja bannia pääl
no tuota, GP on kyllä tehnyt aivan järjettömän paljon laittomuuksia ja ihan ihmishenkiä vaarantavia asioita. Että tervemenoa sille. Ei oikeasti kukaan järjestö ole päässyt niin paljoa kuin koira veräjästä kuin se.no just nyt ne meinaa julistaa kriinpiissit ja ämnestit sunmuut laittomiksi järjestöiksi