Lilith Le Nuit
sä olet kyllä esimerkillinen perw... ketjulainen :heat:
sä olet kyllä esimerkillinen perw... ketjulainen :heat:
puhut kalliita sanoja, velihopiano tuota, GP on kyllä tehnyt aivan järjettömän paljon laittomuuksia ja ihan ihmishenkiä vaarantavia asioita. Että tervemenoa sille. Ei oikeasti kukaan järjestö ole päässyt niin paljoa kuin koira veräjästä kuin se.
Niin no banni siitä tulee.
Ellei laita privana.
Mitää et oo viel vilauttanu koskaan!! Jotaki vois kyl haluta nähäMitähän vois vilautella...kaikki oon näyttäny tai nyt ihan kuiteskaan
No kai se on pakko kun kerran vaadit:xmas:Miksei kukaan muu heruta, en nähnyt edes lispettiä vaikka se näky kaikki mun kuvat. Vaadin yv:tä!
Soli viime yönäMiksei kukaan muu heruta, en nähnyt edes lispettiä vaikka se näki kaikki mun kuvat. Vaadin yv:tä!
Mitää et oo viel vilauttanu koskaan!! Jotaki vois kyl haluta nähä
Mä taidan sit muistaa väärinMitää et oo viel vilauttanu koskaan!! Jotaki vois kyl haluta nähä
Greenpeace ajatus oli varmaan hyvä, mutta liika radikalismi on pilannut sen. Kuitenkin sillä on oma osansa luonnonsuojelussa. Ymmärtääkseni Venäjän luonnonsuojelu on ihan lapsenkengissä, eikä USA:kaan ole paljon parempi. Varmaan tuollainen ajatuksia herättävä järjestö on punainen vaate suurimmille saastuttajille.no tuota, GP on kyllä tehnyt aivan järjettömän paljon laittomuuksia ja ihan ihmishenkiä vaarantavia asioita. Että tervemenoa sille. Ei oikeasti kukaan järjestö ole päässyt niin paljoa kuin koira veräjästä kuin se.
Taidat norkoilla himpun verran liian myöhään, meikä vilautti jo kolmesti.Siis etta vilauttaako joku jotain, vai turhaanko norkoan?! |O
Taas kakarien syyta, etten joka sekuntti ole nakemassa, mita tapahtuu palstalla! |OTaidat norkoilla himpun verran liian myöhään, meikä vilautti jo kolmesti.
Sangria on kyl niiii kaunis!:heart: Ja haluttais tietty nähä et onko uusia toppejaniimpä, mieluustihan sitä kauniita naisia katselis
:ashamed: :kiss:Sangria on kyl niiii kaunis!:heart: Ja haluttais tietty nähä et onko uusia toppeja
niimpä, Sangiksen kuvia vois katella viikon syömättäSangria on kyl niiii kaunis!:heart: Ja haluttais tietty nähä et onko uusia toppeja
Täs jotain..
[/IMG]
Uuh! :vampire:Täs jotain..