The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"tinku"
Kuinkas nyt niin :(
Sanoin sille et taidan viettää aaton yksikseni et haluan vaan olla yksin kun olen päivän töissä enkä jaksais illalla lähtee minnekkään kun taas aamulla töihin,no sehän rupes niiskuttaa että kai mä ees syömään ja iltasella käyn mut meinasin et en. En ole jouluihmisii ja näin sinkkuna joulut on vielä vaikeita kun tottunut viettää ne kainalokaverin kanssa.
 
Kauan vastustelin tätä, mutta sitten firefox alko heittelemään mulle jotain typeriä ponnahdusikkunoita joita ei saanu suljettua, ja kirjanmerkkipalkkiin jotain randomeja hakujuttuja niin meni herrrrmot! Onneks vaihdoin :)
ja onhan tää chrome kaikista kevyin selain, siis siihen verrattuna että voi tehdä kaiken, onhan niitä kevyempiäkin, mutta ne on sitten riisuttuja versioita mistä puuttuu ominaisuuksia.
 
ketjun eka ap vieras
[QUOTE="tinku";27668603]Sanoin sille et taidan viettää aaton yksikseni et haluan vaan olla yksin kun olen päivän töissä enkä jaksais illalla lähtee minnekkään kun taas aamulla töihin,no sehän rupes niiskuttaa että kai mä ees syömään ja iltasella käyn mut meinasin et en. En ole jouluihmisii ja näin sinkkuna joulut on vielä vaikeita kun tottunut viettää ne kainalokaverin kanssa.[/QUOTE]

Varmaan äitisi haluaisi että aattona siellä kävisit mutta tietysti se olis kiva olla kotonakin työpäivän jälleen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä